حسینیان وجدان بیدار مومن ایرانی است

ژانویه 9, 2010 at 11:46 ق.ظ. 4 دیدگاه

درخواست استعفای روح الله حسینیان، خبر دردناکی برای دوستداران انقلاب است. حسینیان عزیز در این درخواست، با قلبی مالامال از اندوه و زبانی گویا و آزاده، مشکل ها و مشکل داران را فریاد می زند. از کسانی که به ناحق، بر کرسی جمهوری اسلامی تکیه زده اند و بی آنکه پایبند رهبری و قانون باشند، هدایت آن را بعهده گرفته اند. از کسانی گفته که هر چه از دستشان برآمده، انجام داده اند تا نظام ضربه ببیند و هم اکنون هم مدعیانه در جای خود باقی اند. از رئیس مجلسی گفته که با قبای اصول، نان دیگران را تامین می کند و از وام های کلانی که حق نیازمندان بوده و در جیب بی نیازان رفته، شکایت می کند.

چرا حسینیان این حرف ها را زده؟ مگر او هم نمی توانست دو سال دیگر صبر کند و از مزایای نمایندگی برخوردار شود و حقوقی دریافت کند و با چانه زنی برای دیگران، امتیازی بگیرد؟!
او نمی توانست با ابهام و چندرویی، خود را حلقه اتحاد ملی جا بزند؟ با تابناک، علیه دولت حرف بزند و با اعتماد علیه نظام و با فارس هم در برابر آمریکا موضع بگیرد؟!

اینجوری، هوای همگان را هم داشت، بی شک او از کسانی که امروز با همین بازی ها خود را چهره می کنند، بسیار باهوش تر و آگاه تر است. اما حسینیانی که همه می شناسند اهل این بازی ها و «پارلمانیسمی ها» نیست.

حسینیان اگر می خواست به مصالح شخصی اش عمل کند همان 12 سال پیش باید این کار را می کرد، زمانی که در اوج دوران قدرت اصلاحاتچی ها و «فتح سنگر به سنگر نظام» علیه آن ها ایستاد. حسینیان که خود از حامیان خاتمی در سال 76 بود، وقتی انحراف آنان را دید؛ تردید نکرد و آزادگی خود را اثبات کرد. روح الله عزیز، در آن شرایطی که اصلاحات هر روز قوی تر می شد و هیچ روزنه ای به گشایش نبود، ایستاد و اثبات کرد که وجدان و شرف خود را زیرپا نمی گذارد؛ او با این حرکتش اثبات کرد که نه به دنبال مقام است و نه طمع ثروت و قدرت دارد.

او به واسطه همین آزادگی اش مورد حمله شدید اصلاح طلبان قرار گرفت و نتیجه این شد که حسینیان و اژه ای که زمانی، اطلاعات را به خاطر اعتراض به رفتاری حجاریان ترک کرده بودند(+)، مظهر خشونت شدند و بقیه مظهر صلح و گل و بلبل!
اصلاح طلبان که سابقه و قدرت زیادی در پرونده سازی دارند، کاری کردند که این وجدان با شرف و آزاده، مظهر خشونت بشود!
«پرونده سازان» و «تمامیت خواهان» در این راه کار را به جایی رساندند که او و خانواده اش، به طور کامل ترور شخصیت بشوند و کسی جرات حمایت از آنان را نداشته باشند. این روش همیشگی اصلاح طلبان بوده است که همواره منتقدین خود از آیت الله مشکینی و مصباح و جوادی آملی تا روزنامه کیهان و خبرگزاری فارس را «ترور شخصیت» بکنند تا هیچ کس حرف آنان را باور نکند و افراط آنان در این پروژه که با دروغگو نامیدن رئیس جمور و نظام همراه شد، در جریانات اخیر، حوادث هولناکی را رقم زد.

اما حسینیان با آگاهی کامل در برابر آنان ایستاد و تهمت ها و دروغ ها را به جان خرید و در زمانی که گفته می شد، فیلم ناراحت کننده همسر سعید امامی، به عنوان اخطاری علیه بچه حزب اللهی منتشر شده، باز هم مقاومت کرد و آبرو و تمام اعتبارش را وقف انقلاب کرد، شاید بتوان گفت، حسینیان مسیر تاریخ را عوض کرد و در دوران اوج قدرت اصلاحاتچی ها و زمانی که هیچ روزنه ای به گشایش نبود، با واگویی حقیقت و بیدار کردن مردم، ضربات سختی را به آنان وارد کرد و آنان را در سرازیری ای انداخت که امروز، آخرین نفس های سیاسی خود را می کشند و از این جهت به او مدیونیم.

به دلیل همین وجدان ببدار حسینیان است که هنوز دست از تخریب او برنداشتند و از کسی که به خاطر نابسامانی ها، وزارت اطلاعات را ترک کرد و از جان و آبرویش در مسیر انقلاب مایه گذاشت و حتی حاضر نشد از رانت رایش به خاتمی استفاده کند، چهره ای خشن ساخته اند که باور آن، جز برای ناآگاهان و مغرضان، مقدور نیست.

حالا این وجدان بیدار مومن ایرانی، که سال ها مقاومت کرده است از ناملایمات می نالد و عده ای که از سابقه طولانی مقاومت او در برابر شنیع ترین تهمت ها اطلاعی ندارند، از بی صبری او گله می کنند. اما باید دید که چه شده است که کار به اینجا رسیده و «پارلمانیست ها» با ابهام و نفاق، هدایت کار را برعهده گرفته اند و محتشمی پوری که از یاران سران فتنه است را در جای خود ابقا می کنند و امیدوار رضایی که با دروغ های عجیب و مضحک خود (نظیر شباهت دست خط 70 درصد آرا !!) به نظام ضربه زد با فیگور حمایت از نظام به  مسند هیات رئیسه مجلس می نشانند.

باید در این شرایط، یار روح الله عزیزی بود که همانند روح الله بزرگ این کشور، سال ها ایستادگی کرد و با روشنگری هایش خار چشم دشمنان خارجی و منافقین داخلی بوده است.(+ و +)

متاسفانه معدود بی اطلاعان که از سابقه حریت حسینیان و پشت پازدن او به همه مطاع دنیوی در زمان اصلاحات خبر ندارند و حتی بر انتقادات او در همین استعفا از مشایی، چشم فرو بسته اند؛ در نظرات اینجا، او را به مظلوم نمایی و تلاش برای رسیدن به مقام های دولتی متهم کرده اند و چه کسی است که نداند، حسینیان را چه به این کارها و اگر او ذره ای اهل این بازارگرمی ها بود، هرگز در این مسیر قدم نمی گذاشت و بانگ بیدار و آزادیخواه خود را بر سر دولت اصلاحات یا دولت فعلی سر نمی داد و به علاوه کسی که همه آبرو و اعتبارش را صرف مبارزه با منافقین داخلی کرده است؛ واهمه ای از این اتهامات عده ای ناآگاه یا کژاندیش ندارد.

من از روح الله عزیز می خواهم که پیام مردم را بشنود و همچنان مظهر صبر و آزادگی باشد و خیل کسانی را مانند بنده که این سال ها با یادآوری فداکاری بی نظیر حسینیان در مسیر حق و حقیقت، صبر کرده اند امیدوارتر از گذشته بکند. حسینیان بداند که علی مطهری و امثال او که با بازی های سیاسی، سعی می کنند خود را از یک عامی بالاتر نشان بدهند، جایی در ماندگاری تاریخ نخواهند داشت و با صبر تو و امثال تو، از حرکات ایذایی خود بازخواهند ایستاد.
(چند روز پیش، علی مطهری در مقابله با درخواست حسینیان و جمعی دیگر از نمایندگان برای اجرای قاطع حکم اعدام محاربان، آن را به روحیه حسینیان نسبت داده بود! گویا مطهری فراموش کرده که حکم محارب در اسلام و قانون، اعدام است و درخواست حسینیان، اجرای قانونی است که امثال مطهری و موسوی، سعی در پایمال کردن آن دارند. شاید هم علی مطهری مرتد اعلام کردن جبهه ملی از سوی امام (ره)، برای مقاومت در برابر حکم قصاص را فراموش کرده است)

آقای حسینیان بدانید که خداوند کسانی را که در راه او تلاش کردند، یاری می کند و خیل مردم مومنی که شما را حمایت می کنند، ریشه این ضعف ها و ناراستی ها را خشک خواهد کرد و «وجدان بیدار مومن ایرانی» را که حریت و آزادگی خود را اثبات کرده است؛ سرافراز نگه خواهد داشت.

+ از آنجایی که اطلاعات خود را ناچیز می دانم، صحبتی در مورد ماجراهایی که حسینیان درباره آنان، صحبت کرده، ابراز نکرده ام و بدیهی است که نمی توانم پاسخگوی نظرات شما باشم.

مطالب مرتبط:

موارد مطروحه در استعفانامه حسينيان حرف دل اصولگرايان واقعي است

عضو هیات رئیسه مجلس : استعفای حسینیان رای نخواهد آورد (امیدوارم اگر کار به رای گیری مجلس کشید، همین اتفاق بیفتد)

تقديم به روح ا…

سخنرانی مشهور روح الله حسینیان درباره قتل های زنجیره های

ناگفته های حسنیان درباره خاطرات آ.منتظری

ویدیو خلاصه ای از تحلیل مسایل سیاسی روز توسط آقای نبویان – 1388/9/22

مشترک خوراک های خوشمزه داداشی شوید و اگر دوست دارید در جریان خبرهای مفید و مهم قرار بگیرید، خبرخوان رویداد، را از دست ندهید.

مشتری ایمیلی داداشی شوید!

Entry filed under: داخلی. Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , .

قاضی مرتضوی در کهریزک و تکرار ماجرای یک میلیارد گم نشده زاکانی – اطاعت : تقابل منطق با نان سنگک و دروغ

4 دیدگاه Add your own

  • 1. صنوبر  |  ژانویه 9, 2010 در 11:19 ب.ظ.

    درود بر روح الله حسینیان

    پاسخ
  • 2. fatemeh  |  ژانویه 10, 2010 در 9:54 ب.ظ.

    سلام لطفا درباره رای گیری غافل گیرانه ی سایت
    http://www.whopopular.com/
    هم مطلب بزارید وبقیه رو هم مطلع کنید
    اجرکم عندالله

    پاسخ
  • 3. بزرگ و بزرگ زاده « داداشی وب  |  آوریل 7, 2010 در 8:02 ق.ظ.

    […] تا کی می خواهیم پشت نمایندگانی را که یک تنه جلوی چماق داران خاتمی ایستاده اند خالی کنیم، حتما باید کار به آنجا برسد که خود نمایندگان مانند حسینیان عزیز با دلتنگی استعفا کند؟ […]

    پاسخ
  • […] دکتر کوچک زاده و روح الله حسینیان همان کسانی نیستند که در خرداد ۷۶ به خاتمی رای دادند و […]

    پاسخ

بیان دیدگاه

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


دیکتاتورها نابود شدنی اند

تلاش برای پایمال کردن رای 25 میلیون ایرانی، عین دیکتاتوری است.


هميشه با داداشي تان باشيد!

Powered by  MyPagerank.Net

Subscribe to me on FriendFeed

مشتری ایمیلی داداشی شوید! وبلاگ داداشی

تازه ترین رویدادها

بایگانی