بزرگ و بزرگ زاده

آوریل 7, 2010 at 8:00 ق.ظ. ۱ دیدگاه

برخی از سایت های معلوم الحال خبری، مطلبی را با عنوان «کوچک زاده مجلس را به هم ریخت» منتشر کردند!

این چندمین بار است که خبری با این سبک علیه آقایان کوچک زاده و رسایی منتشر می شود. یکبار که پیگیر خبر شده بودم به اینجا رسیدم که خباز (حامی کروبی) در برابر انتقاد کوچک زاده از کروبی گفته بود که «کوچک زادگان از بزرگ زادگان حرف نزنند»!! وقتی هم که نماینده تهران نسبت به این توهین آشکار خانوادگی اعتراض کرد، نائب رئیس مثلا اصولگرای مجلس جلوی حرف زدن او را گرفت!

رسانه های اصلاح طلب هم که سابقه بادکردن رگ گردنشان در مقابل مسائل خانوادگی، مردم را به وحشت می اندازد(قضیه غیرتی شدن این ها برای عکس سیاه سفید سه در چهار ز.ر را که یادتان نرفته؟)؛ این بار بدون کوچکترین سرزنش خباز، وانمود کردند که تقصیر کوچک زاده بوده است!! و او مجلس را به هم ریخته است!

کوچک زاده را به خاطر روحیه آزاده اش دوست دارم، او که در انتخابات 76 به خاتمی رای داده بود؛ پس از مشاهده نیرنگ ها او متقدش می شود و در سال های که قدرت سنگین اصلاح طلبان افراطی، هیچ روزنه امیدی را باز نگذاشته بود، در مقابل چماقداران نوین اصلاحات ایستاد. به دلیل همین روحیه بزرگ و آزاده او هم است که مغرضان از او وحشت دارند و مرتبا بر علیه اش خبرسازی می کنند.

انگار که دروغ را با خون بعضی سایت های پرمدعا (مثل ایلنا و عصر ایران و خبرآنلاین و تابناک و . . . ) قاطی کرده اند که هربار چنین اخباری را علیه این دو نماینده مجلس می سازند و به هر وسیله ای سعی در تخریب آنان دارند تا از حمایت هایشان از انقلاب و امام دست بردارند.

مدت ها نسبت به این دروغ پردازی هایشان بی اعتنا بودم تا امروز که دوباره دیدم این رسانه ها با شدت زیادی بر «متشنج کردن مجلس به وسیله کوچک زاده» مانور می دهند و برای اینکه پولشان حلال بشود، بر «حامی دولت» بودن او تاکید کرده اند تا به زعم خودشان، حامیان دولت را خشن نشان بدهند و خشونت های چند ماهه شان را پاک کنند.

از متن اصلی خبر که متعلق به سایت افراطی و دروغ پرداز ایلنا بود، حدس می زدم که قضیه اتفاقا برعکس باشد، زیرا به جز در مقدمه و تیتر خبر، اشاره ای به رفتار کوچک زاده نشده بود و اتفاقا » عباسعلي نورا نماينده زابل و زهك به طرف صندلي كوچك‌زاده رفته و با وي به مشاجره پرداخت»!!

تقریبا مطمئن شده بودم که این هم یک تحریف دروغ پردازانه دیگر از سایت های اصلاح طلب است تا اینکه به طور اتفاقی در سایت اصلاح طلب خبرآنلاین، شرح این ماجرا را دیدم.

شما را به خواندن نوشته خبرآنلاین دعوت می کنم و می خواهم شما قضاوت کنید که چه کسی مجلس را به هم ریخت، چه رسانه ای دروغ می گوید و چه فاشیست هایی دیگران را به خشونت محکوم می کنند.

«صبح امروز مهدی کوچک‎زاده نماینده تهران در قالب تذکری از صف طویل وارد کنندگان در مقابل کمیسیون تلفیق برای لابی با مجلس خبر داد که با واکنش یکی از اعضای این کمیسیون همراه شد.

به گزارش خبرآنلاین، بهمن اخوان سخنان کوچک‎زاده را به منزله اهانت به اعضای کمیسیون تلفقی دانست و گفت: وارد کنندگان خودرو به کمیسیون صنایع نامه نوشتند و گفتند با تعرفه واردات خودرو به میزان 70 درصد مخالف هستند. پس اینگونه نیست که کمیسیون تلفیق به دنبال خواست وارد کنندگان باشد.»

خوب حالا ببینیم در جواب کوچک زاده چه کار کرده اند:

«به گفته این نماینده اقلیت، کوچک‎زاده با این اتهامش جو مجلس را به هم زده و هوچی گری می‎کند.»

خوب شد معنی هوچی گری را هم فهمیده ایم، احتمالا هر کسی که از اصلاح طلبان انتقاد کند، جو کشور را به هم ریخته و هوچی گر است!

می خواهید ببینید که چه کسی توهین می کند؟

«وی خطاب به این نماینده حامی دولت گفت: از خیابان قزوین تا تجریش هم که پیاده را بروید، چهار نفر آدم هم شما را نمی‎شناسند؛ آنوقت به بقیه نمایندگان توهین می‎کنید!»

البته این ها اسمش توهین نیست!!

همانکه کوچک زاده از اصلاح طلبان، یک نقد مودبانه و ساده کرده است، معنی توهین و هوچی گری می دهد!

و در جواب اینکه به خودش جرات داده است تا از اصلاح طلبان عزیز انتقاد کند، باید به او توهین شود.

یک جو شرف هم خوب چیزی است.

حالا ببنیم که مجلس اصولگرا در قبال این توهین آشکار به نماینده اصولگرایش چه کار می کند:

«با این حال کوچک زاده خواستار دفاع از خودش و پاسخ به اخوان بود اما ابوترابی‎فرد به دلیل عدم نصاب مجلس به او وقت نداد که اعتراض بیشتر وی را برانگیخت و حتی به جایگاه هیات رئیسه رفت.»

ببخشید اگر کسی با این ادبیات چاله میدانی آقایان اصلاح طلب با یکی از خود آن ها صحبت می کرد چه اتفاقی می افتد؟

تا کی می خواهیم پشت نمایندگانی را که یک تنه جلوی چماق داران خاتمی ایستاده اند خالی کنیم، حتما باید کار به آنجا برسد که خود نمایندگان مانند حسینیان عزیز با دلتنگی استعفا کند؟

از طرف دیگر، واقعا خوب نیست که برخی گروه های سیاسی که وحشی گری و چماق بدستی در تاریخ آنان موج می زند، دیگران را با این داستان های خیال پردازانه خود به خشونت محکوم کنند، چون هر انسانی که ذره ای عقل داشته باشد حالش از این همه خشونت و در عین  حال، دروغگویی فتنه گران به هم می خورد.

به جای داستان پردازی علیه نمایندگان حامی امام بهتر است که دروغ هایشان را برای همان قصه های تجاوز و قتل ترانه موسوی و سعیده پورآقایی نگه دارند که هوادارانشان به اینگونه داستان ها علاقه بیشتری دارند.

پ.ن 1 : تا حالا کسی را دیده اید که از طرف دیگران برای خودش سؤال طرح کند و جواب بدهد؟

اگر از طرف دیگران برای خودش کامنت بگذارد و فحش بدهد چه فکری درباره او می کنید؟

حتما طرف خیلی حالش بد است.

پس با یک نمونه از آن ها آشنا شوید.

پ.ن 2 : فشاری که این رسانه های وقیح برای ترور شخصیت نمایندگان انقلابی نظیر  آقایان رسایی و کوچک زاده می کنند، زیاد است. از یک طرف توهین می شنوند و بی عدالتی رئیس و نائب رئیس مجلس را تحمل می کنند و از سوی دیگر با تحریف اخبار، در جایگاه متهم قرار می گیرند!

درست است که این مجاهدان راه خدا، مقاومت می کنند و بر آرمان های امام و انقلاب ایستاده اند اما نباید آن ها را تنها گداشت و اجازه داد تا چنین سرمایه های عظیمی را از دست بدهیم.

وقتی که رسانه های آشوبگر، کوچکترین حرفی علیه خودشان را با بزرگنمایی به عنوان توهین مطرح می کنند، چرا ما در برابر توهین های هر روزه آن ها ساکت هستیم؟

چرا اجازه می دهیم تا این خشونت طلب ها مانند 8 ساله اصلاحات فحاشی کنند و تازه بعد از وحشی گری، لباس مظلومیت عثمانی بر تن کنند؟

همین عدم حساسیت و گذشت ما در برابر توهین های آن ها بوده است که کار را به جایی رسانده است که به خودشان اجازه می دهند در روز روش به رئیس و خدمتگزاران دولت توهین کنند و به روی خودشان هم نیاورند، اما اگر کسی به آن ها گفت که بالای چشمتان ابرو است مدعی شوند که به آن ها توهین شده است!

با حمایت از نیروهای انقلاب، رسانه های فتنه را ناکام بگذاریم.

پ.ن 3 : دلیل حمله به کوچک زاده مشخص شد.

مطالب مرتبط:

مشترک خوراک های خوشمزه داداشی شوید و اگر دوست دارید در جریان خبرهای مفید و مهم قرار بگیرید، خبرخوان رویداد، را از دست ندهید.

مشتری ایمیلی داداشی شوید!

Entry filed under: داخلی. Tags: , , , , , , , , , , .

رهبری الهی و جلوه مردمی کفشی که مردم ارومیه به دیکتاتور پرتاب کردند

۱ دیدگاه Add your own

بیان دیدگاه

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


دیکتاتورها نابود شدنی اند

تلاش برای پایمال کردن رای 25 میلیون ایرانی، عین دیکتاتوری است.


هميشه با داداشي تان باشيد!

Powered by  MyPagerank.Net

Subscribe to me on FriendFeed

مشتری ایمیلی داداشی شوید! وبلاگ داداشی

تازه ترین رویدادها

بایگانی