کشف یک قبیله آدم خوار در تهران!

ژانویه 2, 2010 at 8:10 ق.ظ. 24 دیدگاه

ماجرای انتشار فیلم وحشی گری اوباش در روز عاشورا 88 همچنان ادامه دارد. هر چند که بار دیگر، کم کاری و بی توجهی نیروهای ارزشی جامعه در این عرصه قابل کتمان نیست و تقریبا تمامی این فیلم ها به دست خود جریان فتنه منتشر می شوند، اما باز هم می توان از میان آن ها به اوج قساوت این افراد پی برد.

ویدیوی زیر نمایش دهشتناک از خشونت مخالفین نظام است که با حمله به راننده بی سلاح نیروی انتظامی، سعی می کنند او را از پنجره ماشین بیرون بکشند!  و در همان حین با شدیدترین ضربات به جان ماشین و فرد بی گناه می افتند و البته بعد از اینکه موفق به خارج کردن او از پنجره ماشین نمی شوند، او را از در پیاده کرده و به نقطه نامعلومی انتقال می دهند.(با تشکر از وبلاگ کلیپ های موبایل مبارز)

چنین رفتار وحشیانه ای که نمونه آن تنها در میان قبایل آدم خوار دیده می شود، جای تامل جدی دارد. هر چند از سرنوشت این مامور باشرافت نیروی انتظامی، اطلاعی در دست نیست؛ اما نمی توان نسبت به سرنوشت او بی تفاوت بود. به ویژه آنکه در موردهای مشابه، گزارش های بسیار ناراحت کننده ای به گوش می رسد:

«اول صبح يه گروه تو خيابون مازندران تجمع داشتن به سمت امام حسين … يکي از بچه هاي ما رو گير ميارن … بعد از کتک کاري حسابي حدود 30 نفر روش بودن و ميزدنش … آخر يه بلوک بتوني يا همون جدول خودمون رو ميندازن رو صورتش و صورتش متلاشي ميشه .. بعد 4 نفر با چوب هاي قطور ميان بالا سرش که باز بزننش … که اون طرف که جدول انداخته بود روش …  با خونسردي گفت مرد ولش کنيد بريم … اونا هم رفتن …»

حجم خشونت های اراذل، باور نکردنی است و تاسف برانگیزتر آنکه تمام این موارد را با افتخار منتشر کرده اند و بعد هم ادعای صلح طلب بودن می کنند! نمونه زیر، ویدیویی است که با افتخار منتشر کرده اند و در آن تعدادی از ماموران انتظامی را که هیچ سلاح گرمی به همراه ندارند، کنار دیوار جمع کرده اند و احتمالا مانند عکس هایی که از آن ها منتشر شده است قصد آتش زدن آن ها را دارند.

علاوه بر آن مامور خون آلودی را مشاهده می کنید که به دست اوباش طرفدار یک گروه خاص! به شدت مجروح شده است و شورشیان با الفاظ زننده ای از او می خواهند که لباس هایش را در آورد! در این میان یکی از مردم، شجاعت به خرج می دهد و مامور مجروح را از دست قبیله آدم خوارها نجات می دهد.

نمونه های قابل تامل زیادی را می توانید در اینجا و سایت های دیگر بیابید. البته این خشونت برای اولین بار رخ نداده است، اما از آنجایی که آشوبگران مخالف نظام، این بار هیچ سعی ای در پرده پوشی این ماجرا نکردند و همان طور که بی پرده به اعتقادات مردم توهین کردند، ویدیو کارهایشان را هم با افتخار منتشر کردند، این خشونت ها بیشتر به چشم آمد؛ وگرنه این وحشی گری سازمان یافته از پیش از انتخابات و حتی همان روزهای بعد از انتخابات نیز برای مردم آگاه، ملموس بود.

به شناسایی آشوبگران کمک کنید

با خبر شدیم که سازمان های امنیتی و نظامی به دنبال شناسایی حرمت شکنان روز عاشورا هستند، اولا از آنجایی که معلوم نیست چرا این سازمان ها هرچی عکس دم دستشون بوده منتشر کردند و نگاهی نکردند که صاحبان این عکس ها، جز همان 300 نفر بازداشتی هستند یا نه! و دوما تو عکس ها دور بعضی ها خط کشیدند و دور بعضی های دیگر که دارند شعار می دهند خط نکشیدند و از آنجایی که با این همه دقت نظر ممکن است، خدای ناکرده چشمشان بزنند و یک وقتی به طور کاملا اتفاقی کسی از چشمشان پنهان مانده باشد، سعی کردیم تا کمکی به آن ها بکنیم و یکی از کسانی را که نقش بسیار بسیار کمرنگ و بسیار بسیار کوچک در اغتشاشات داشته اند و نسبت بسیار بسیار نزدیکی هم با یکی از افراد شناخته شده دارند را شناسایی کنیم.

از آنجایی که ممکن است، دستگاه های تیزهوش کشور تا حالا اسم ایشان به گوششان نخورده باشد و حتی اصلا ایشان را ندیده باشند! باید بگوییم که فائزه خانم هاشمی همه جا هستند.

فائزه اینجا، فائزه اونجا، فائزه همه جا!

و مطمئنا نقششان از بسیاری از شعار دهندگان حاضر در صحنه ها بیشتر است،  اما از آنجایی که به طور کاملا اتفاقی عکس ایشان در عکس حرمت شکنان روز عاشورا جا افتاده بود، آن را اینجا تقدیم کردیم.

اگر با همه این قضایا ماموران محترم باز هم ایشان را نشناختند یا کمبود اطلاعات داشتند، می توانند تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد ایشان و مهدی و محسن و فاطمه و محمد و اکبر و عفت را از بقالی سرکوچه شان بپرسند تا شاید در رسیدگی به وضعیت این خانواده محبوووووووب و دوست داشتنی، تسریعی ای ایجاد شود!

پ.ن 1: امیدوارم ماموران زحمت کش، از شوخی های این نوشته، ناراحت نشوند. ما فقط قاطعیت در برخورد با عامیلن اصلی را می خواهیم  که آن را به زبان طنز بیان می کنیم، وگرنه زحمت های آنان ستودنی است.

پ.ن 2: حامیان موسوی بار دیگر به خیمه های امام حسین (ع) حمله کردند و آن ها را به آتش کشیدند.

پ.ن 3 : در جریان توهین به امام حسین (ع) و ضرب و جرح مردم توسط یک گروه خاص! سرکرده های منسوب به این جریانات حاضر به برائت از آنان نشدند یا به جای آن، به دلسوزی برای خاتمی پرداختند!! روزنامه اصلاح طلب ( + و  +نمایندگان اقلیت مجلس و مجمع روحانیون مبارز، بیشتر از امام حسین و مردم، نگران خاتمی شدند!
موسوی و مهدی کروبی و معصومه ابتکار و علی محمد دستغیب (ایشان را با عالم فرزانه، علی اصغر دستغیب اشتباه نگیرید) هم که اصلا به نفع رژیم شاهانشاهی و آشوبگران، بیانیه دادند و سخنرانی کردند! حجت السلام اکبرهاشمی هم که سعی کرد خودش را به ندیدن بزند (+ و +)!

دیگر از سایت ها و وبلاگ های آنان هم حرفی نمی زنم که به خوبی مشخص شد، امام حسین برایشان مهم تر است یا خاتمی.

اما من یک سؤال از سرکردگان اینان دارم.

شما ها که می توانستید با پیام کاملا فرمالیته، حداقل در ظاهر خود را از این جنایتکاران و توهین کنندگان به امام حسین (ع) جدا کنید، چرا چنین کاری نکردید؟! تا بدنامی به نام شما باقی نماند؟

باور کنید تنم می لرزد که می خواهم چنین حرفی بزنم و امیدوارم که اشتباه کرده باشم، اما من که هر چه قدر فکر کردم، تنها پیام و نتیجه کار شما این است که از حرمت شکنان حمایت می کنید. آیا می توان نتیجه و پیام دیگری هم از این موضوع گرفت؟!!

یعنی واقعا ارزش امام حسین (ع) و جان مردم در نظر شما، اینقدر ناچیز است؟

اگر واقعا می شود برداشت  دیگری از رفتار آنان کرد بگویید تا کمی از این قبح بزرگی که در آنان می بینم کمتر شود.

– – – – –

واکنش یکی از کارمندان باغیرت مجلس، به بی تفاوتی اصلاح طلبان به توهین به امام حسین (ع) را ببینید، امیدوارم برای این کارمند حسینی مشکلی پیش نیاید. شما هم اگر کاری از دستتان برمی آید برای این مرد غیرتمند انجام دهید.

– – – – –

وحشی گری قبیله آدم خوران را فراموش نکنید، آنان در همین شهر هستند؛ همان طور که حامیان کوچک و بزرگشان هم اینجا حضور دارند. باید نگران آنان بود؛ نگران آنان که هیچ جنایتی و هیچ حماسه ای، چشم آنان را باز نمی کند و همچنان در مسیر شیطان، گام بر می دارند.

و البته، حزب الشیطان ها با وجود تمام وحشی گری ها و فریبکاری هایشان در طول تاریخ، بازنده بوده اند.

+ جهان نیوز، نصفه اول این نوشته را کپ زده!

مشترک خوراک های خوشمزه داداشی شوید و اگر دوست دارید در جریان خبرهای مفید و مهم قرار بگیرید، خبرخوان رویداد، را از دست ندهید.

مشتری ایمیلی داداشی شوید!

Entry filed under: خارجی. Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , .

آیا نامه محسن رضایی به امام خامنه ای برای تحت فشار قرار دادن ایشان است؟ پروژه جام زهر 2

24 دیدگاه Add your own

  • 1. madarat  |  ژانویه 2, 2010 در 8:52 ق.ظ.

    akhe . . .

    پاسخ
  • 2. ذذ  |  ژانویه 2, 2010 در 11:06 ق.ظ.

    ک. . .

    پاسخ
    • 3. داداشی  |  ژانویه 3, 2010 در 10:57 ب.ظ.

      حالا بیای فحش خواهر مادر بدی، آدم هایی را که کشتی زنده می شوند؟!

      پاسخ
  • 4. بنجل  |  ژانویه 2, 2010 در 7:41 ب.ظ.

    ماشین های ضد شورش جدید مبارک . انشا الله چرخش براتون بچرخه , ولی کاش حالا که از پول بیت المال خرج این چیزا میشه خوبشو میخریدن , حالا که 700 میلیون پول هر ماشین ضد شورش داده میشه حیفه که جنسش چینی باشه اینا زیاد خوب کار نمیکنن ممکنه به هدف نزنه و برادرای عزیز لباس شخصی سپاه یا بسیجیا رو با مواد شیمیایی بسوزونه . از چین هم یک تشکر جانانه دارم که ماشین های نیروهای خودشو بدلیل عجله داشتن برامون فرستاد واقعا به ما لطف دارن ( نه ببخشید به جیب ما و بازاری که توی ایران دارن و از دست دادنش براشون گرون تموم میشه بالاخره یه جای بی صاحب لازمه که جنسای درجه 3 رو بفرستن دیگه )
    اینم از عکساش که تا میرسه تهران با عکسش حال کنید

    پاسخ
    • 5. داداشی  |  ژانویه 3, 2010 در 10:18 ب.ظ.

      این ماشین ها با آدم حسابی ها کاری ندارند، خیالت تخت

      پاسخ
  • 6. صهیون پژوه  |  ژانویه 3, 2010 در 12:31 ق.ظ.

    سلام برادر
    گزارش جالبی نوشته بودید.
    من هم نقدهایی به برخی مواضع آقای شهبازی نوشته ام.

    پاسخ
    • 7. داداشی  |  ژانویه 3, 2010 در 10:04 ب.ظ.

      سلام
      خواننده وبلاگ گرام هستیم
      یا علی

      پاسخ
  • 8. sabz hamishe piroz  |  ژانویه 3, 2010 در 10:14 ق.ظ.

    khak bar sare ashghale kesafate harom zade shoma ke past fetrat az . . .

    kash khoda be shoma maghz baraye fekr kardan midad !
    shoma nange iran hastid
    behtare berid bemirid .

    پاسخ
    • 9. داداشی  |  ژانویه 3, 2010 در 9:46 ب.ظ.

      شما جمیعا ادبتون را عشقه
      جون خودتون

      پاسخ
  • […] را به مردم نیست داد و به جای مردم عزادار ایران، حامیان خودش را عزاداران امام حسین (ع) اعلام […]

    پاسخ
  • 11. به عشق رهبرم  |  ژانویه 4, 2010 در 11:04 ب.ظ.

    ما را به غير داغ تو گريان نمي‌كنند
    جز در هواي روضه پريشان نمي‌كنند
    با نهضت حسيني دوران مخالفند
    حفظ حريم پير جماران نمي‌كنند
    اين گردبادهاي به غيرت درآمده
    تسليم رهبرند كه طوفان نمي‌كنند
    اي رهبرا به پاي دفاع از حريمتان
    مردم دريغ از سر و از جان نمي‌كنند

    پاسخ
  • 12. شوالیه سبز  |  ژانویه 5, 2010 در 2:04 ب.ظ.

    درود بر تمام جوان مردان ایران زمین که خون کثیف بسیجی های الان رو میریزن ان شاالله تو هم با اون حرومزاده ها محشور شی _ درود بر موسوی

    پاسخ
    • 13. داداشی  |  ژانویه 5, 2010 در 10:28 ب.ظ.

      آدمکش سبز، امروز ریگی قاتل هم براتون بیانیه داده
      تو هم با اون و موسوی محشور بشوی
      یک صلح طلب مسلمان و ایرانی

      پاسخ
  • 14. شوالیه سبز  |  ژانویه 6, 2010 در 1:44 ق.ظ.

    بدون که از خدامه با فرزند پیغمبر تو این دنیا و اون دنیا باشم تو برو افسوس بخور که قراره کیا باهات باشن تو جهنم _ . . ._ ما رهبرمون موسوی کم میاری این ریگی و رجوی به ما نبند همه میدونن که اینا از اخور شما میخوردن بعیدم نیست که الانم ابزار شما باشن برا سرکوب مردم بیچاره درود بر ایران سبز

    پاسخ
    • 15. داداشی  |  ژانویه 6, 2010 در 9:05 ق.ظ.

      ریگی را که هر دفعه ننه بی بی سیتون باهاش مصاحبه می کنه
      پس هم آخورید
      واقعا اینقدر بی سوادی؟!
      خدا را شکر که ما را با شما نادانان در یک جبهه قرار نداد
      ان شالله که به آرزوی محشور شدن با موسوی برسی 🙂

      پاسخ
  • 16. ميثم  |  ژانویه 6, 2010 در 1:16 ب.ظ.

    ما هم مثل آنها شويم؟!

    پاسخ
  • 17. شوالیه سبز  |  ژانویه 6, 2010 در 2:56 ب.ظ.

    وجود داری حرفامو کامل بزار _ تا اسم انسان های شریفی چون جنتی و احمد خاتمی میاد سانسور میکنی یا در مورد نماز جمعه های با شکوهتون (10هزار تومانی با نهار) با شعارای مرگ بر عالم و مخالف رهبر_ همتون هم قماشید و یه ذره فکر باز ندارین سرتون هم اون شریعتمداری که نون پیر زن از دستش میگیره انسان های کوته فکر_امیدوارم این دفعه بدون سانسور بتونی جواب بدی

    پاسخ
    • 18. داداشی  |  ژانویه 6, 2010 در 5:27 ب.ظ.

      نه عزیزم شرمندتم
      من نمی توانم جواب فحاشی های شما را بدهم. ما را از جنس خودتان ندانید و انتظار اثر متقابل نداشته باشید

      پاسخ
    • 19. sadra  |  ژانویه 31, 2010 در 11:29 ق.ظ.

      دوست عزیزمون اقای شوالیه سبز ,حداقل انتظار ما از شما اطاعت وپیروی از رییس سبز پوشتان است که بنا بر فرمایش ایشان *ادب مرد باید به زدولتش باشد*که ما در مورد این سخن نه از خودشون نه از دنباله هاشون جیزی جز فحش وتوهین وقمه وسنگ وکشتن واتش زدن اموال مردمی وسطل زباله و……ندیدیم .
      عزیزم خیلی جوش نزن وقتی کم میارید به در ودیوار انقدر خودتو نکوب یوقت اسیب میبینی .من نگرانتم…..جنابشوالیه* دونکیشوت *عزیز.

      پاسخ
  • 20. هادی  |  ژانویه 12, 2010 در 9:24 ب.ظ.

    دوستان کمتر توی سر هم بزنید اینها جنگ قدرت و فقط منافع شخصی و گروهی در میان هست از من چیزی نشنوید خدا وکیلی این ان قلاب برای چی بوجود اومد اگه برای کمال انسانی و پیشرفت بود همان روسپیگری های تهران و دبی کافیه نشینید توی خانه تان کمی سفر کنید امریکای جنوبی و اسیا ببینید ما نفت داریم ولی هیچ چیز نداریم . من ازروی تعصب حرف نمیزنم ولی از زمانی که چشم باز کردم بدبختی دیدم هرروز یک بازی جنک تحریم و… باید به حال ایران گریست

    پاسخ
  • 21. حسین  |  ژانویه 22, 2010 در 3:49 ق.ظ.

    شوالیه سبز = دن کیشوت سبز!

    پاسخ
  • […] که در تمام این ماه ها، افراد بی گناه را به شدیدترین نحو (+ و +) مورد خشونت قرار داده اید، انتظار جواب ندارم، زیرا […]

    پاسخ
  • […] روز عاشورا و پاره کردن عکس امام (ره) به نظام، هر چند با فیلم های گسترده ای که از سوی خود اصلاح طلبان منتشر شده ا…، برای هیچ انسانی پذیرفتنی نیست، اما تکرار آن از سوی […]

    پاسخ
  • 24. فیلم به آتش کشیدن مسجد « داداشی وب  |  جون 12, 2010 در 4:43 ب.ظ.

    […] کشف یک قبیله آدم خوار در تهران! […]

    پاسخ

بیان دیدگاه

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


دیکتاتورها نابود شدنی اند

تلاش برای پایمال کردن رای 25 میلیون ایرانی، عین دیکتاتوری است.


هميشه با داداشي تان باشيد!

Powered by  MyPagerank.Net

Subscribe to me on FriendFeed

مشتری ایمیلی داداشی شوید! وبلاگ داداشی

تازه ترین رویدادها

بایگانی