جدیدترین بیانیه موسوی: پذیرش وابستگی اغتشاشگران روز عاشورا

ژانویه 1, 2010 at 11:12 ق.ظ. 104 دیدگاه

موسوی، در جدیدترین بیانیه اش که آکنده از الفاظ نامناسب و دروغ های شاخدار است، گامی بزرگ برداشته است و عملا انتساب خشونت گرایان روز عاشورا را به خود، پذیرفته است. موسوی در این بیانیه در مورد کسانی که کاری جز آشوب و اهانت انجام ندادند، می گوید:

«همه ملت ها و جهانیان شاهد بودند که در میان طوفانی از تهدیدها و تبلیغات و تکفیرها و اهانتها، عزاداران حسینی در این روز مقدس حسین حسین گویان به صورت مسالمت آمیز و بدون شعارهای تند روانه میدانها و مسیرهایی شدند که خود انتخاب کرده بودند»

و به صراحت آن ها را وابسته  به شبکه های خود اعلام می کند:

«و نشان دادند که شبکه های وسیع اجتماعی و مدنی که در طول انتخابات و بعد از آن به صورت خود جوش شکل گرفته است، منتظر اطلاعیه و بیانیه نمی مانند.»

به علاوه موسوی در این بیانیه، ضمن تکرار دروغ های تهوع آور خود، زیر گرفتن مردم و پرت کردن آن ها را به نیروهای مردمی نسبت داد، این در حالی است که با انتشار اسناد غیرقابل انکار از انجام این کار، توسط نیروهای وابسته به موسوی (که با این بیانیه موسوی رسما مسئولیت آن ها را هم بر عهده گرفته است) بیان چنین دروغ هایی، تنها از شان نداشته موسوی کم می کند و ارزش او را بین تعداد بیشتری از هوادارانش از بین برده است.

ضمن اینکه، موسوی با قبول این خشونت های وحشیانه، دست به تطهیر خشونت می زند و از این به بعد، راه را برای خشونت هوادارانش مهیا می کند تا کشور را به سوی شرایطی مانند افغانستان پیش ببرد.

تلاش موسوی برای نابودی کشور، علاوه بر آنکه نشان از عدم درک درست او دارد؛ نشان می دهد که او نمی داند که آتشی که برپا می کند، تنها مردم را نمی سوزاند؛ بلکه دامن گیر همه از جمله خود او خواهد شد، به همین دلیل به نظر می رسد با قبول رسمی مسئولیت این خشونت ها و توجیه آن ها، باید پیش از آنکه موسوی، لشکر طالبانی اش را پیش از این به جان مردم بیندازد، با او و همه محارابان به جان و دین مردم، برخورد ریشه ای صورت گیرد و مطمئنا با خشونت های بی حد و حصر یاران او در این روزها که بسیاری از حامیان دوآتشه او را هم به فکر فرو برده است و این بیانیه که، توجیه گر و پیام دهنده جنگ و خشونت داخلی است، عقلا هم به خطر او پی برده اند و هیچ عاقلی در برخورد با این خطر، شکی به خود راه نمی دهند.

علائم این خشونت پیش از این هم در بین گردانندگان اغتشاشات مشهود بود (حتما بخوانید) و جواد لاریجانی که از فعالان باسابقه عرصه سیاست است، به صراحت عنوان کرده بود که دوم خردادی ها به جایی رسیده اند که منافقین رسیده اند و متاسفانه این پیش بینی درست درآمد و بیانیه اخیر موسوی هم آن را تائید کرد و زنگ خطر نهایی را برای تمام کسانی که از خشونت در جامعه رویگردانند به صدا در آورد.

پ.ن 1: ممکن است دوستانی این سؤال برایشن پیش بیاید که موسوی به طور صریح از لفاظ اغتشاشگران و . . . برای هوادارانش استفاده نکرده است، چرا شما چنین عنوانی را به او نسبت می دهد، باید گفته شود که بله، هیچ کسی مستقیما الفاظ ناپسند به هواداران خودش نسبت نمی دهد، القاعده هم تروریست های خودش را «تروریست» نمی نامد و آن ها را مبارزان راه آزادی و . . . می خواند، اما همه جهان متوجه منظور او می شوند و صحبت های او را با عنوان «پیغام القاعده به تروریست ها» منتشر می کنند و کسی هم ایرادی نمی گیرد.
اینجا هم همین طور است و اگرچه موسوی آن ها را در الفاظ «عزاداران حسینی» !! و «مسالمت آمیز و بدون شعارهای تند» پیچانده است، اما چه کسی است که چنین رفتارهایی را ولو از یک گروه کوچک از آن ها دیده باشد؟! که بخواهید آن ها را از خشونت گرایان جدا کنید؟!

خود موسوی هم چنین مرزبندی قائل نیست و تمام آن ها را به این صفت های دروغین منتسب می کند، در حالی که مردم در روز عاشورا از این جماعت، چیزی جز خشونت و توهین به عزاداران حسینی و شعارهای تند ندیده اند و همان طور که مردم، منظور القاعده را از صفت های دروغینش متوجه می شوند، منظور موسوی را هم می فهمند و از آن مهم تر اینکه، متوجه می شوند موسوی به صراحت، مسئولیت آن ها و وابستگی شان به خود را، پذیرفته است.

پ.ن 2: این بیانیه به روشنی، بار دیگر اذهان عمومی که خشمشان به سوی هاشمی روانه شده بود را به سمت موسوی خواهد برد و هاشمی را فعلا تا حدی نجات می دهد.

پ.ن 3: خدا می داند کسانی که در آستانه حذف در پیشگاه ملت هستند و مردود درگاه حق محسوب می شوند، چگونه این حرف ها را در دهان موسوی گذاشتند تا بخواهد امتیازی بگیرد و آن ها را از حذف شدن نجات دهد، به همین دلیل بود که برخی کارشناسات صحبت های دیروز عسگراولادی را نیز، در راستای همین تاخیر در حذف برخی اشخاص خاص! می دانند که با نزدیک شدن به چشم فتنه، صدای آن ها هم بلند شده است.

لینک مطلب در سایت الف

بازتاب این نوشته در جهان نیوز

بازتاب این نوشته در قلم پرس

مطالب مرتبطپروژه جام زهر 2

مشترک خوراک های خوشمزه داداشی شوید و اگر دوست دارید در جریان خبرهای مفید و مهم قرار بگیرید، خبرخوان رویداد، را از دست ندهید.

مشتری ایمیلی داداشی شوید!

ورودی دسته‌بندی شده در: داخلی. برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , .

فرمولش را پیدا کردم! آیا نامه محسن رضایی به امام خامنه ای برای تحت فشار قرار دادن ایشان است؟

104 دیدگاه مال خود را بیافزایید

  • 1. ح ت  |  ژانویه 1, 2010 در 3:00 ب.ظ.

    آقاي ميرحسين شما كه خود رافردي انقلابي و پيرو امام ميدانيد و دوست داريد خود را با هر وسيله اي به امام راحل وصل كنيد اي كاش بجاي وصل كردن به هرفهاي امام گوش ميكرديد كه بارها تاكيد كرد حفظ نظام از واجب ترين واجبات است و همچنين گفت پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به كشور آسيبي نرسد و همچنين در جاي ديگر گفت هر زمان كاري كرديد حرفي زديد كه دشمنان قسم خورده نظام از شما تعريف و تمجيد كرد در كار و گفتار خود شك كنيد آيا وقت آن نرسيده كه شما با اين همه تعريف و تمجيد دشمنان امام راحل و كشور مثل مريم رجوي ، فرزند شاه خائن ، وزير جنگ اسرايل ،ريس جمهور آمريكا و …. در روش و گفتار خود شك كنيد ؟؟ شما كه دربيانيه جديد ، خود را آماده كشته شدن در راه مبارزه قلمداد كرده ايد آيا انديشيده ايد كه در چه راهي كشته ميشويد آيا راه انتخابي راه امام حسين (ع) است يا راه يزيديان ؟؟ شما را بخدا بس است چقدر تذوير چقدر ريا چقدر فريب تا كي ميخواهيد بخود بقبولانيد و سر در برف كنيد و بگوييد راه ما راه امام خميني است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ
    • 2. جلف  |  ژانویه 2, 2010 در 2:35 ب.ظ.

      راست میگه آقای موسوی چرا به حرفهای امام گوش نمیکنی مگر تو سواد نداری موسوی دروغگو

      پاسخ
    • 3. کوروش  |  ژانویه 2, 2010 در 11:53 ب.ظ.

      «هرفهای امام» نه «حرفهای امام»
      بسیجی بیسواد
      دانشگاه های دولتی پر شده از شما بسیجی های یکبار مصرف بیسواد که به راحتی وارد دانشگاه میشین و اونی که حقشه بره دانشگاه باید بره دانشگاه آزاد.
      لعنت بر شما که . . . ایران

      پاسخ
      • 4. داداشی  |  ژانویه 3, 2010 در 10:09 ب.ظ.

        دانشگاه آزاد که مال عمو جاسبتونه که زمان انتخابات هم بهتون حال می داد
        ارزونی خودتون
        قربون ادبت بری

        پاسخ
  • 5. سوده اسکندری  |  ژانویه 1, 2010 در 3:39 ب.ظ.

    در 24 ساعت گذشته بیش از بیست ماشین به سرقت رفته که با ان بسیجی ها را زیر می گیرند و شهیدمی کنند یکی ازاین موارد که دوست برادر من هست را برایتان شرح می دهم منتشر کنید یک بسیجی عضو پایگاه مسجد هدایت دیروز با موتور از محل کارش در فرودگاه به سمت منزلش در حرکت بوده که یک 206 در تعقیب و گریز او را زیر می گیرد او که تا بیمارستان زنده و بهوش بوده از مشخصات ضاربین توضیحاتی هم می دهد که در بیمارستان پرسنل به احتمال زیاد از روی عمد به او رسیدگی نمی کنند و در انجا به شهادت می رسد ایاکسی نیست که به فریاد بیگناهان غریبی که اسمشان بسیجی است برسد ایامرگ ندا اقا سلطان ازاین فرزندان مومن و برومند این اب و خاک مهمتر است که همه برای او شیپور به دست میگیرند ولی برای این بسیجی های مظلوم صدای هیچ کس در نمی اید

    پاسخ
    • 6. داداشی  |  ژانویه 1, 2010 در 9:41 ب.ظ.

      متاسفانه رسانه ها در پوشش این اخبار واقعا مهم کوتاهی می کنند

      پاسخ
    • 7. دمکراسی  |  ژانویه 1, 2010 در 9:49 ب.ظ.

      مگر نمیگین همه با شما هستند پس چرا پرستار از روی عمد چیزی را نمی گوید بابا همه که با شماند

      پاسخ
      • 8. داداشی  |  ژانویه 1, 2010 در 10:16 ب.ظ.

        ما که متوهم نیستیم که ادعا کنیم، همه مثل ما هستند!
        منظورتون را هم از پرستار و . . . متوجه نشدم

        پاسخ
    • 9. حسن  |  ژانویه 2, 2010 در 7:04 ب.ظ.

      به فرض که برادر مومن بسیجی شما را منافقی زیرگرفته 1-اگرحال اوانقدرمساعد بوده که مشخصات ضا رب را داده پس چرا به این سرعت دربیمارستان درگذشته 2- اگرکل کادر بیمارستا ن دست به دست هم داده اند تاوی بمیرد یا شما تمام مملکت ما انباشته شده از انسانهای غیز مسئول که وای به حال انقلابی که قراربود به دنیاصادر شود دریغ از توانایی در تربیت مردم میهن خودش که نشانه تو خالی بودنش است و اگر شما دروغ می بافید طبق عرف و خصیصه تان که دیگر مثل تمام حرفهایتان این رانیز فقط همفکران احمقتان باورخواهند کرد اگر قدری از حماقتتان شرم کنید شاید بهترباشد

      پاسخ
      • 10. داداشی  |  ژانویه 3, 2010 در 10:42 ب.ظ.

        خدا وکیلی تو عمرت ندیدی کسی را که بتونه مشخصات ضارب را بده و علی رغم رسیدگی پزشکی فوت کنه؟!!
        پس این حرف های عجیب غریب چیه که گفتی؟!

        پاسخ
  • 11. یکی از مردم  |  ژانویه 1, 2010 در 3:51 ب.ظ.

    روی آقای موسوی دیگه داره به سنگ پای قزوین کنایه می‌زنه.
    خوبه که یواش یواش داره از توهم بیرون میاد اما معلومه که هنوز تسلیم واقعیت نشده و فعلا هم قصد نداره بشه.

    پاسخ
    • 12. داداشی  |  ژانویه 1, 2010 در 9:41 ب.ظ.

      تسلیم حق که چه عرض کنم، ولی گویا تسلیم مشت آهنی مردم شده اند

      پاسخ
  • 13. پارسا بی زهد  |  ژانویه 1, 2010 در 5:18 ب.ظ.

    ازاد اندیشی اسلامی توی عمل نشون بدید حرف بسه . بیچاره غرور شده ایم .. اقای موسوی با 4کلام می توانست جلوی درگیری ها رو بین مردم بیگیره ولی هنوز دستشو جلوی بی بی سی فارسی رادیو فردا امثاله داراز کرده از این ساده تر که برائت کنه با صراحت نه با بازی کلمات و در فرمایشی اینگونه خطاب به بیگانگان بگویید ( جنبش سبز نیازی به صدقه رسانه های خارجی از جمله بی بی سی وصدای امریکا نداره ) قسم می خوره این 10 کلام مانند ابی بر آتیش می شود ای بابا کی به حرف ما ملت گوش می ده اقایون دنبال قدرتند حتی با بازوی دشمن رسانه های بیگانه ای کاش می تونستیم نفس خودمونو فدای نور کنیم …. تو نور غيب نمايي، خدا کند که بيايي
    شب فراق تو جانا خدا کند به سرآيد…. ای گل زهرا

    پاسخ
    • 14. داداشی  |  ژانویه 1, 2010 در 9:36 ب.ظ.

      ایشان راه خودش را مشخص کرده، کسی شکی در هدف و راه و روش او ندارد

      پاسخ
  • 15. علی  |  ژانویه 1, 2010 در 6:11 ب.ظ.

    به قول شهید بزرگوار بهشتی : از ما سبزها عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

    پاسخ
    • 16. داداشی  |  ژانویه 1, 2010 در 9:26 ب.ظ.

      بله، بله دقیقا.
      شهید بزرگوار بهشتی گفتند که آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر، الآن هم مشخصه که آمریکا با چه گروهی است و از دست چه کسانی عصبانی است.
      پس بای بای

      پاسخ
  • 17. نگاه  |  ژانویه 1, 2010 در 6:27 ب.ظ.

    sohbathaye shoma asan alfaze namonaseb nadasht!!!!!!!!!!!!! Bara khodetun, bardashthatun va negahetun moteasefam. Doa mikonam khoda behetun didi bede ke betunin bedune taasob va antor ke khoda ra khosh biad fekr konin.

    پاسخ
    • 18. داداشی  |  ژانویه 1, 2010 در 9:24 ب.ظ.

      حرف کلی نزن، اگر مسئله ای هست به طور دقیق بگو تا بقیه هم بتوانند نقدت کنند.
      وگرنه کلی گویی به درد خودتون هم نمی خورد

      پاسخ
  • 19. يك آزاده  |  ژانویه 1, 2010 در 8:59 ب.ظ.

    درسته، اين مطالب بيشتر شبيه خوراك مي‌باشد، تا مطلبي ارزشمند براي خواندن

    پاسخ
  • 20. يك آزاده  |  ژانویه 1, 2010 در 9:07 ب.ظ.

    چشاتونو باز كنيد، ببينيد كه با اشتباهي كه داريد مي‌كنيد، انقلابمون، قداست ولايت فقيه‌مان و هر آنچه كه 30 سال به سختي بدست آورديم با بي درايتي شما داره به كجا مي‌كشه. رودررويي مردم با مردم به نفع هيچكس نيست. اين غرور را بگذاريد كنار و دلسوزي موسوي را در متن نامه به خوبي درك كنيد. آنچه كه گفته به نفع هردو طرفه. اين تهمت‌هاي نخ‌نماي وابستگي به غرب ديگر براي هيچ ايراني قابل قبول نيست. معمولا آدم‌هاي ضعيف شروع به تهديد مي‌كنند. اين چه رفتاريست كه نيروي انتظامي و وزارت اطلاعات در پيش گرفته كه مردم را تهديد مي‌كند. كمي بين مردم برويد و واقعيت‌ها را ببينيد…. نگذاريد همه چيز از بين بره…. واقعاً منطقي با موضوع برخورد كنيد. تهمت و تهديد و صحبت از منظر قدرت كمكي به حل مشكل نمي‌كند.

    دوستدار امام و انقلابي كه به سختي به نتيجه رسيد.

    پاسخ
    • 21. داداشی  |  ژانویه 1, 2010 در 9:34 ب.ظ.

      ای جدی موسی بعد اینکه جمعیت میلیونی خواهان مرگش را دید، دلسوز انقلاب و امام شد؟!!
      قبلش کجا بود که با بیانیه های جنگ طلبانه اش کشور را به سوی نابودی می برد؟
      آن وقت شما کجا بودید؟!
      فکر انقلاب و امام بودید؟

      پاسخ
      • 22. دمکراسی  |  ژانویه 1, 2010 در 9:45 ب.ظ.

        دوست من شما کجا بودید که مردم در روز 25 خرداد از امام حسین تا آزادی را به طور کامل سبز کردند و تخمین جمعیت چیزی حدود 3 تا 4 میلیون گزارش شد درحالی که تبلیغ هم نشد فقط یک فراخوان شاده بود
        نا با ان همه تبلیغ من یکی از آشنایانمان در آموزش و پرورش است و می گفت به من گفتند که به تمام مدارش اعلام کنم که باید در مراسم شرکت کنند تخمین جمعیت شما چیزی بالغ بر صد ها هزار نفر بوده اما این ها مهم نیست مهم اینه که با منطق باشم

        پاسخ
        • 23. داداشی  |  ژانویه 1, 2010 در 9:50 ب.ظ.

          شما تو «آمار دادن» نمونه اید، باور کن!
          سبزها در بزرگترین تجمعشان چه قدر بودند
          راستی اگر 4 میلیون بودید چرا چند روز بعد، چند هزار تاتون هم حضور نداشت؟! خوب اگر اینقدر سریع مردم فهمیدند که دروغ می گویید خیلی بد است ها!
          عکس های 9 دی را هم ببین، فقط سعی کن چشمانت را نبندی!
          واقعیت را ببین، جای دوری نمی رود

          پاسخ
          • 24. دمکراسی  |  ژانویه 1, 2010 در 9:54 ب.ظ.

            من به گزارش Google earth اعتماد دارم نه گزارشات الف پس چطور جمعیت شما میلیونی بود اولا از انقلاب نبود بلکه از امام حسین بود ثانیا فقط اینور نبود بلکه سمت غرب میدون آزادی هم بود اصلا این مسائل مهم نیست دوست عزیزم منطق مهم است

          • 25. داداشی  |  ژانویه 1, 2010 در 10:01 ب.ظ.

            خوب باشه، این گزارش کامل تجمع ما از google earth که شما بهش اعتماد دارید
            شما هم لطف کن به همین سبک و با سند کامل، ادعای خودت را از google earth ثابت کن!!
            یادت نرود که هر جایی را که به پای خودتون نوشتی باید، عکسش را هم نشان بدهی که آنجا پر از جمعیت شماها بوده
            منتظرما

          • 26. freedom  |  ژانویه 1, 2010 در 10:05 ب.ظ.

            این چیز ها رو خود گوگل گفته اصل مطلب رو نشون بده فدای ت بشم من

          • 27. داداشی  |  ژانویه 1, 2010 در 10:09 ب.ظ.

            یک کم دقیق تر توضیح بده، چی می خواهی؟

          • 28. علی  |  ژانویه 14, 2010 در 8:59 ب.ظ.

            مرگبر موسوی
            درود براحمدی

  • 29. دمکراسی  |  ژانویه 1, 2010 در 9:17 ب.ظ.

    دوست عزیز چرا به ما میگید اغتشاشگر آیا همین هایی که الان دم از اسلام و حسین می زنند نبودند که زمان شاه بانک آتیش میزدند نبودند که کلی از نقاط تهران را به آتش کشیدند این در حالی بود که شاه مردم را اغتشاشگر می خواند و می گفت از شوروی خط می گیرند آیا الان تکرار تاریخ نیست آیا من نمی توانم با هر عقیده و مذهبی در این کره ی خاکی زندگی کنم آیا من انسان نیستم آیا گفتن بزغاله و گوساله به ما و مردم درست است آیا گفتن خس و خاشاک درست است آیا حذب الشیطان خواندن مردم درست است؟ آیا کشتن مردم در روز عاشورا از دید دین اسلام گناه کبیره نیست آیا تکرار واقعه ی عاشورا نبود؟ خودتان قضاوت کنید اگر یک روز به شما با گاز اشک آور حمله کنند شما می ایستی و نگاه می کنی یا اینکه سعی می کنی با ایجاد آتیش از گاز فرار کنی ؟ مطمئنا گاز نخوردید که ببنید چه حسی بهتون دست میده که می گید اغتشاشگرند؟
    آیا رژیم شاه مردم را در روز عاشورا هم کشت؟ واقعا خیلی بی انصافیه ولی عیب نداره خدا با حقه همیشه
    فقط با منطق باشیم و با چشم باز
    عین همین متن رو در بلاگم قرار میدم می تونی ببنی و جواب بدی

    پاسخ
  • 30. دمکراسی  |  ژانویه 1, 2010 در 9:59 ب.ظ.

    دوست عزیز چرا به ما میگید اغتشاشگر آیا همین هایی که الان دم از اسلام و حسین می زنند نبودند که زمان شاه بانک آتیش میزدند نبودند که کلی از نقاط تهران را به آتش کشیدند این در حالی بود که شاه مردم را اغتشاشگر می خواند و می گفت از شوروی خط می گیرند آیا الان تکرار تاریخ نیست آیا من نمی توانم با هر عقیده و مذهبی در این کره ی خاکی زندگی کنم آیا من انسان نیستم آیا گفتن بزغاله و گوساله به ما و مردم درست است آیا گفتن خس و خاشاک درست است آیا حذب الشیطان خواندن مردم درست است؟ آیا کشتن مردم در روز عاشورا از دید دین اسلام گناه کبیره نیست آیا تکرار واقعه ی عاشورا نبود؟ خودتان قضاوت کنید اگر یک روز به شما با گاز اشک آور حمله کنند شما می ایستی و نگاه می کنی یا اینکه سعی می کنی با ایجاد آتیش از گاز فرار کنی ؟ مطمئنا گاز نخوردید که ببنید چه حسی بهتون دست میده که می گید اغتشاشگرند؟
    آیا رژیم شاه مردم را در روز عاشورا هم کشت؟ واقعا خیلی بی انصافیه ولی عیب نداره خدا با حقه همیشه
    فقط با منطق باشیم و با چشم باز
    عین همین متن رو در بلاگم قرار میدم می تونی ببنی و جواب بدی

    پاسخ
    • 31. داداشی  |  ژانویه 1, 2010 در 10:08 ب.ظ.

      همین کارهایی را که در این کشور انجام دادید، در هر جای دیگر جهان انجام بدهید تا ببینم بهتان چه می گویند؟
      کسانی که مرید امام (ره) بودند، بانک را آتش نمی زدند و هر کس این کار را کرده، محکوم است؛ دلیلی ندارد اگر کسی کار اشتباهی کرد توجیه کنم.
      خسته نشدید، این قدر اسم دروغ خس و خاشاک را آوردید؟!!
      کسانی که شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه می دهند، بر ضد امامت و اسلام شعار داده اند و طبق گفته قرآن از حیوان هم پایین ترند (آقای علم الهدی خیلی هم ارفاق کرد)
      ما هم می گوییم که اینقدر به مردم حمله کردید و در روز عاشورا به آن ها آسیب رساندید، تکرار عاشورا نبود؟!
      اینکه در عزای حسین، هلهله کردید، تکرار کار آل زیاد و مروان ها نبود؟!
      یک کم حقیقت را ببین

      پاسخ
      • 32. freedom  |  ژانویه 1, 2010 در 10:19 ب.ظ.

        خوب فهمیدم ادب و منطق و دین شما چیه فحاشی و بی حرمتی خدا نگهدار لحظه ای در این بلاگ نمی مانم چون حرمت انسان ها رو توش حفظ نمی کنند ولی این را بدان که ولایت فقیه چیزی کمتر از شاه نیست بنا به دلایلی که اگر بخوای می تونم اون رو در بلاگم برات بزارم اما مطمئنم که فحش و بی حرمتی به انسان ها در آیین شماست نه آیین ما زرتشتیان راستی گفتی هلهله کنان تو وقتی می توانی دست خالی در مقابل تفنگ و گاز بایستی گریه می کنی یا شاد می شی راستی 37 نفر از سبز ها کسته شدن اینا یاد چی میندازدت راستی تو دین شما گفتن از روی مردم با ماشین رد شین نگاشم نکنید
        تو دین شما گفتن جنازرو بدزدین و به خانوادش ندین چه دین و اعتقدات جالبی دارید شما خوشحالم که مسلمان نیستم چون چیزی که از اسلام می بینم جز دروغ و بی حرمتی و در بند کردن مردم چیزی نیست
        امیدوارم موفق باشید

        پاسخ
        • 33. داداشی  |  ژانویه 1, 2010 در 10:33 ب.ظ.

          چیه؟
          کسی بهت توهین کرد که اینقدر به همه تهمت می زنی و توهین می کنی؟
          اگر جوابی برای گفتن داشتی، اینقدر فرار به جلو نمی کردی.
          این سؤال ها تا آخر عمر ولت نمی کنند
          بقیه ادعاهایت هم به همین شیوه اند. به خودت بیا
          - – -
          خواهش می کنم، موضع عوض کردنتون را در نظرات ایشان دنبال کنید که اول به نام دین به ما حمله می کنند بعد به همین دین فحش می دهند!

          پاسخ
          • 34. freedom  |  ژانویه 1, 2010 در 10:37 ب.ظ.

            کی به شما فحش داد محال ممکن است که من به شما فحش داده باشم و همش شما خطاب کردم حتی تو هم نگفتم

  • 35. دوست  |  ژانویه 1, 2010 در 10:04 ب.ظ.

    سلام

    آقا شما وبلاگتون خیلی شبیه این وبلاگه

    http://kamalifamily.blogfa.com/

    پاسخ
  • 36. ahad  |  ژانویه 1, 2010 در 10:15 ب.ظ.

    آنند بدانند امروز که با نام آزادی و آزادی خواهی می خواهند آزاد بودنشان را ثابت کنند . بدانند که فردا همان افراد با نام همین آزادی به ناموس و عفت آنها انواع تجاوزات و … را انجام خواهند داد.
    پس بیاید با عقلانیت کامل دست به دست هم دهیم و دوباره تو دهنی به انگلیس و … بزنیم

    پاسخ
    • 37. داداشی  |  ژانویه 1, 2010 در 10:35 ب.ظ.

      باید لحظه ای به دور از هیاهو بیندیشند
      ان شاالله هدایت می شوند
      فقط لازم است که بخواهند

      پاسخ
  • 38. freedom  |  ژانویه 1, 2010 در 10:53 ب.ظ.

    مرگ بر موسوی میگویی در حالیکه دوربین ها رو به تو است برای پخش مستقیم از کانال سراسری . من مرگ بر دیکتاتور میگویم در حالیکه باتوم ها رو به من است . تو را با اتوبوس می آورند و برای من خیابان ها را میبندند . تو را مردم مینامند و من را فتنه گر . تو امنیت شغلیت تامین شده و من نگران امنیت جانیم هستم . در میان شما پرچم و پوستر پخش میشود و در میان ما اشک آور و گاز فلفل . این است فرق من و تو

    پاسخ
    • 39. داداشی  |  ژانویه 1, 2010 در 11:22 ب.ظ.

      شما به بهانه واهی تقلب، شعار می دهید، معلوم است که برخورد می شود، اما مردم به خاطر ظلم های شما و موسی شعار می دهند.
      اگر منظورتون اتوبوس واحده که شما هم می توانید سوار بشوید و با ماشین شخصی نیایید.

      پاسخ
  • 40. امير  |  ژانویه 1, 2010 در 11:15 ب.ظ.

    دمكراسي جان بيا كمي منطقي باش متاسفانه بايد بگم منم به موسوي راي دادم چرا چونكه فكر ميكردم ايشان فرد متعهد و كاركني هست من پدرم و دو برادرم در جنگ به شهادت رسيده اند كلا» با عمو و دايي و پسر خاله و پسر عمه هام خانواده ما 13 شهيد تقديم اسلام كرده من بچه خمين هم هستم نسبت به جمعيت جزء شهيد پرورترين شهرهاي ايرانه البته از زادگاه امام غير از اين انتظار نيست
    همانطور كه گفتم من به موسوي راي دادم شايد شما سنتون نرسه ولي اين موسوي با آن موسوي تفاوت زيادي دارد خيليها به من ميگفتن موسوي اول انقلاب و از ذهنت پاك كن چون به كل عوض شده ولي من باور نميكردم متاسفانه به خاطر نفوذي كه در خانواده ام داشتم باعث شدم اونا هم به موسوي راي بدن
    شايد باور نكني من و خانواده ام هر گاه تلويزيون قبل از انتخابات مير حسين رو نشون ميداد به ياد اون مير حسين زمان جنگ ميدويديم پاي تلويزيون و پلك نميزديم نكنه كه يك لحظه نبينيمش
    ولي مير حسين چكار كرد
    من وصيت نامه پدرم و برادرانم رو كه باز ميكنم و تمام بستگانم كه به شهادت رسيده اند اولين تاكيد ولايت فقيه بوده
    من متاسفم براي تحليل گراني كه 13.5 ميليون نفر كه به موسوي راي داده اند رو مخالف ولي فقيه قلمداد كردن البته اگه واقعيتش اين بوده و از اول قرار بر اين بوده براي خودم متاسفم كه به ايشان راي دادم
    البته من ميدونستم در زمان رياست جمهوري با رهبر مشكلاتي داشتن و تمام سعيم اين بود كه بفهمم كه حالا نظرش در مورد ولايت فقيه چيه
    من همه سخنرانياش رو يا گوش ميدادم يا ميخوندم و قسمتي از حرفاش رو هم كپي كردم تا به همه بفهمونم كه در اون زمان اختلاف بين رئيس جمهور و نخست وزير بوده و حالا مقام ولايت خيلي فرق ميكنه و ايشون خودشون رو ولايت پذير ميدونن و مشكلشون از اول انقلاب با نهضت ازادي و گروه هاي ديگه وليت ميدونسته
    حالا اون حرفا رو برات ميزارم ببيني كي درغگو هست متاسفانه الان ميفهمم كه نه تنها به كسي تونستم ثابت كنم كه حرفاي من درسته بلكه مبينم جناب مير حسين من و امسال ما مذهبي ها رو فريب داده

    س: نحوة تعامل با رهبری نظام چگونه است؟
    ج:
    • ایشان محور وحدت ملت ماست. ایشان فردی است که پاسدار ارزش‌های اصیل انقلاب ماست و وظایف سنگینی که برای پیشبرد نظام برعهده‌ی ایشان است نمایانگر همین مسئله است. کسی که به نظام علاقه داشته باشد و بخواهد برای این کشور و نظام و در درون آن کار کند نمی‌تواند خود را در این مسائل فریب بدهد (دیدار با نخبگان دانشجویی-87)

    س: وجه تمایز مهندس موسوی با سایر افرادی که معتقد به جریان سوم سیاسی کلان تر از اصلاح طلبی و اصول گرایی هست، چیست؟
    ج: من برای خودم غیر درست نمی کنم و اینگونه نیست که سریع خط قرمز بکشم و افراد را به غیر نظام یا خودی و غیر خودی تبدیل کنم من با اصلاح طلبان و اصولگرایان ارتباط قوی دارم و گفتم من اصلاح طلبی هستم که دایم به اصول رجوع می کنم و دستم را به کسانی که قانون، اصول و نظام را قبول دارند دراز می کنم، من در آن زمان گفته بودم» بسیج مدرسه عشق است» و هنوز هم به این مساله اعتقاد دارم. در عین حال می دانم در میان شعارهای اصلاح طلبی هم شعارهای زیبایی هست و به معنای این نیست که تایید آن شعارها اصول را نفی می کند(کنفرانس مطبوعاتی-88)

    س: تفاوت رویکرد و نحوه مواجهه آقای موسوی با مقام معظم رهبری در دهه 60 و 80 چگونه است؟ اگر احیانا اختلاف ادامه داشته باشد، چگونه قابل مدیریت خواهد بود؟ و چه تدبیری برای آن اندیشیده شده است؟
    ج:
    • در زمان نخست‌وزیری من (1981 تا 1989) تنش وجود داشت، اما به دلیل مشکلات ساختاری قدرت بود. این مشکلات با بازبینی قانون اساسی در سال 1989 برطرف شد. حالا مدیریت رهبر معظم به عنوان ولی فقیه در کشور ما و روابطش با سایر ارگان‌ها و نهادها، از جمله سازمان‌های دولتی کاملا روشن است. بدیهی است چشم‌انداز همکاری برای پیشرفت کشور بسیار خوب است(مصاحبه با فایننشال تایمز-88)
    • ایشان موضعی بی‌طرفانه در انتخابات آتی دارد. ایشان در سخنرانی‌اش در مشهد به این موضوع اشاره کرد و در دیدار با من هم آن را تکرار نمود. ما رابطه زیادی با هم داریم و بر سر مسائل گوناگون بحث می‌کنیم. جلسه اخیر هم بسیار خوب و مثبت بود(مصاحبه با فایننشال تایمز-88)
    • کاملا طبیعی است که رهبر معظم انقلاب هر دولتی که با حمایت رای مردم بر سر کار بیاید را حمایت خواهد کرد. این حمایت می‌تواند در صورتی که سیاست‌های دولت نزدیک به نظرات رهبر معظم باشد بیشتر هم شود(مصاحبه با فایننشال تایمز-88)
    • کشور هر قدر در سیاست‌های بنیادی بیشتر به سمت اجماع حرکت کند بهتر اداره خواهد شد. اما باید در نظر داشته باشید که یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های رهبر تصویب و ابلاغ سیاست‌های کلانی است که ابتدا در مجمع تشخیص مصلحت نظام بر سر آنها بحث شده و سپس ایشان بر آنها صحه گذاشته‌اند و به سازمان‌ها اعلام کرده‌اند. تعهد دولت به این سیاست‌های عمومی می‌تواند بهترین روابط را بین دولت و رهبر برقرار کند(مصاحبه با فایننشال تایمز-88)

    البته اينها نمونه اي از خرباره مطمئن باش خيليا مثل من كه همه چيزشون اعتقادشونه ديگه حاظر نيستيم مير حسين رو ببينيم چون ايشان تلاش زيادي كرد تا خون پدر وپدران ما و برادر و برادران ما را پايمال كند وخدا ازش نگذرد
    باور كن براي موسوي مشتي زد دين باقي مونده براي همين هم از اونا اعلام برائت نميكنه چون چيزي براش نمونده

    در مورد اينكه هم شما و هم جناب مير حسين علت كارهاي اشتباه روز محرم رو ناشي از برخورد نيروي انتظامي ميدونيد بهتر نيست درون خودتون رو واكابي بكنيد آيا زمان شاه وقتي به مردم فشار مياوردن مردم بي دين ميشدن يا اعتقادشان راسخ تر ميشد بهتر نيست با خودت كمي خلوت كني و فكر كني چرا اين جماعت موقع فشار بي دينتر ميشوند نه با دين تر اينها كه اولش با شعار يا حسين براي رسيدن به اهدافشان به ميدان آمدن

    فكر ميكني آن جمعيت به قول شما چند ميليوني خرداد ماه كجا رفتن اگر واقع بين باشي افرادي مثل من كه بعد از سخنراني رهبر انقلاب منتظر ادعاهاي قبلي موسوي كه خود را ولايت پذير ميدانستن و حرفش پوچ از كار درامد ميدان را خالي نكردن و براي دفاع از رهبري بر عليه فريب كاران نيستاده اند

    در زمان شاه آيا مردم براي بي دين كردن حكومت ميجنگيدن يا براي اينكه حكومتشان اسلامي شود .

    در اون راهپيمايي اول كه انجام شد و متاسفانه تعدادي كشته شدن من و خيلي از مردم ناراحت بودن كه چرا حكومت اينگونه برخورد كرده ولي براي كشته شدگان روز عاشورا وقتي من به چند تن از همان ها كه ناراضي بودن از برخورد حكومت در خرداد ميگفتم روز عاشورا چند نفر هم كشته شده فقط ميگفتن به درك

    پاسخ
    • 41. داداشی  |  ژانویه 2, 2010 در 12:33 ق.ظ.

      ممنون از روشنگریتون
      من هم دوستانی از دست شما دارم که مرزها را شناخته اند و تولی و تبری را از یاد نبرده اند

      پاسخ
  • 42. محمد  |  ژانویه 1, 2010 در 11:24 ب.ظ.

    واقعا حرمت شکنان یک مشت آدمهای آتشپرست بودند چون آتش بپا کردند و از روی ان میپریدند و هلهله میکردند

    پاسخ
    • 43. داداشی  |  ژانویه 2, 2010 در 12:21 ق.ظ.

      راستش خیلی از آن هایی (نه همه آن ها) که در روز عاشورا دیدیم، دقیقا همین مشکل پرستش را داشتند و منشا کارهایشان همین ناباوری بود

      پاسخ
    • 44. freedom  |  ژانویه 2, 2010 در 7:40 ب.ظ.

      متاسفم که نمیدانید قبل از اینکه دین اسلام بیاید، زرتشتیان یکتا پرست بودن نه آتش پرست متاسفم که سطح سوادتون در سطح 4 تا کتاب تاریخ دبیرستان و تلویزیون ایران هست

      پاسخ
      • 45. داداشی  |  ژانویه 3, 2010 در 10:19 ب.ظ.

        فکر نمی کنم منظورش شخص شما بوده باشد
        بله درست می گویید، عزیزان زرتشتی یکتاپرست هستند.

        پاسخ
  • 46. شاهد  |  ژانویه 1, 2010 در 11:37 ب.ظ.

    سلام
    مطلب خوبي بود
    من هم تحليلي در اين زمينه دارم كه اگر فرصت شد نگاهي بهش بيانداز
    http://1shahed.blogfa.com/post-4.aspx

    پاسخ
    • 47. داداشی  |  ژانویه 2, 2010 در 12:22 ق.ظ.

      سلام
      به نکات خوبی اشاره کرده بودید
      یا علی

      پاسخ
  • 48. من  |  ژانویه 2, 2010 در 12:01 ق.ظ.

    و آخر تابع له علی ذلک اللهم العنهم جمیعا

    پاسخ
  • 50. F.u  |  ژانویه 2, 2010 در 12:06 ق.ظ.

    ::l:-

    پاسخ
  • 51. masoud  |  ژانویه 2, 2010 در 12:58 ق.ظ.

    به نام ایزد یکتا
    من به عنوان یه ایرانی در حال حاضر فقط دوست دارم تو کشورم آرامش باشه
    من به موسوی رای دادم
    ولی الان میگم کاشکی اصلا این انتخابات نبود تا این همه جوون نمی مردن این همه آدم نمی افتادن گوشه زندون دیگه برادر به برادر توهین نمی کرد
    واقعا بده که کشورمون دو دسته شده
    ملاک طرفداری آدما از یه فکر طول صف آدماش تو تظاهرات نیست
    من روزی نیست که بخوام برم دانشگاه مامانم نگه حرفی نزنی , شعار نده میگیرن میکشنت
    آخه این درسته؟
    این وضع آروم نمیشه تا هر دو طرف کوتاه بیان
    حالا مگه چه ایرادی داره قانون انتخابات باز نگری بشه؟
    چه ایرادی داره چند تا روزنامه دوباره باز بشن؟
    من نمیگم سبز ها بی گناهن نه اونام کم کم دارن منحرف میشن اینم فقط واسه اینه که حکومت داره اونا رو پس میزنه اونام دارن جدا میشن از این حکومت
    من میترسم اگه این وضع ادامه پیدا کنه یه عده ای مثله مجاهدین فرصت رو ببینن دوباره ترور رو شروع کنن یعد گروهای دیگه ببینن خوب وقتی نه روزنامه داری نه میتونیم میتینگ کنیم بهت توهینم میشه حق نظر دادنم نداری پس ما هم میریم ترور می کنیم
    حالا جنگ داخلی و ترس و ترور بهتر یا آشتی ملی؟
    ما ایرانی هستیم ایرانی بچه ها به قرآن همین که بگیم همه ایرانی هستیم همه چی حله
    به امید اینکه آشتی و محبت جاشو به هرچی بدی بده
    زنده باد ایران و ایرانی

    پاسخ
    • 52. داداشی  |  ژانویه 2, 2010 در 1:00 ق.ظ.

      ممنون از صحبت های خوبتون
      اگر بخواهید حساب کنید، خیلی کارهای سفت و سخت تری هم می توانسته انجام بشود که نشده؛ که نشان دهنده مدارای نظام است و مطمئن باشید اگر شرایط بهرت شود بسیاری از این خواسته ها به عمل می رسند

      پاسخ
  • [...] تخریب خواهند کرد و نتیجه خواهند گرفت همان طور که موسوی وعده داده است جامعه باید به سمت دیگری پیش برود که باب طبع ایران و [...]

    پاسخ
  • 54. masoud  |  ژانویه 2, 2010 در 1:02 ق.ظ.

    به نام خدا
    من به عنوان یه ایرانی در حال حاضر فقط دوست دارم تو کشورم آرامش باشه
    من به موسوی رای دادم
    ولی الان میگم کاشکی اصلا این انتخابات نبود تا این همه جوون نمی مردن این همه آدم نمی افتادن گوشه زندون دیگه برادر به برادر توهین نمی کرد
    واقعا بده که کشورمون دو دسته شده
    ملاک طرفداری آدما از یه فکر طول صف آدماش تو تظاهرات نیست
    من روزی نیست که بخوام برم دانشگاه مامانم نگه حرفی نزنی , شعار نده میگیرن میکشنت
    آخه این درسته؟
    این وضع آروم نمیشه تا هر دو طرف کوتاه بیان
    حالا مگه چه ایرادی داره قانون انتخابات باز نگری بشه؟
    چه ایرادی داره چند تا روزنامه دوباره باز بشن؟
    من نمیگم سبز ها بی گناهن نه اونام کم کم دارن منحرف میشن اینم فقط واسه اینه که حکومت داره اونا رو پس میزنه اونام دارن جدا میشن از این حکومت
    من میترسم اگه این وضع ادامه پیدا کنه یه عده ای مثله مجاهدین فرصت رو ببینن دوباره ترور رو شروع کنن یعد گروهای دیگه ببینن خوب وقتی نه روزنامه داری نه میتونیم میتینگ کنیم بهت توهینم میشه حق نظر دادنم نداری پس ما هم میریم ترور می کنیم
    حالا جنگ داخلی و ترس و ترور بهتر یا آشتی ملی؟
    ما ایرانی هستیم ایرانی بچه ها به قرآن همین که بگیم همه ایرانی هستیم همه چی حله
    به امید اینکه آشتی و محبت جاشو به هرچی بدی بده
    زنده باد ایران و ایرانی

    پاسخ
  • 55. سيد مهدي قريشي  |  ژانویه 2, 2010 در 8:10 ق.ظ.

    سلام
    تحليل به جا و منطقي داشتيد .
    وبلاگ شما را شما را لينك كردم .
    موفق باشيد.

    پاسخ
  • 56. ایرانی  |  ژانویه 2, 2010 در 8:46 ق.ظ.

    مرگ بر موسوی میگویی در حالیکه دوربین ها رو به تو است برای پخش مستقیم از کانال سراسری . من مرگ بر دیکتاتور میگویم در حالیکه باتوم ها رو به من است . تو را با اتوبوس می آورند و برای من خیابان ها را میبندند . تو را مردم مینامند و من را فتنه گر . تو امنیت شغلیت تامین شده و من نگران امنیت جانیم هستم . در میان شما پرچم و پوستر پخش میشود و در میان ما اشک آور و گاز فلفل . این است فرق من و تو

    پاسخ
    • 57. داداشی  |  ژانویه 3, 2010 در 10:56 ب.ظ.

      قبلا جواب این مغظله را در نظرات داده ام

      پاسخ
  • 58. پروژه جام زهر 2 « داداشی وب  |  ژانویه 2, 2010 در 1:37 ب.ظ.

    [...] طلبان در روز عاشورا منحرف کند و تنها چند روز بعد از آن، موسوی در بیانیه 17 خود، مشابه همان راه حل ها را ارائه کرده بود تا سران پنهان و [...]

    پاسخ
  • 59. mklumm  |  ژانویه 2, 2010 در 1:53 ب.ظ.

    به نظر ميرسد كه شما در اين سايت به چيزي جز حرف مفت اعتقاد نداريد و بدون پايه و اساس و با نا ديده گرفتن اعتراضات آشكار و پنهان كه اگر مجالي پيدا كنند ريشه شما را بر خواهند كند، فكر نمي كنيد. من در يك دستگاه دولتي هستم و از غذا عموما دوستدار انقلاب، اما حركتهاي زشت و زننده در خاموش كردن صداي مردم را بجايي نمي برد و اگر قرار بود كه چنين شود محمد رضا شاه برجا مي ماند. بهتر است فكر كنيد و اعتراضات را ساماندهي كنيد.

    پاسخ
    • 60. داداشی  |  ژانویه 3, 2010 در 10:25 ب.ظ.

      اگر اسم این رحم اسلامی، حرکت زشت است، ما به این حرکت زشت افتخار می کنیم

      پاسخ
  • 61. man  |  ژانویه 2, 2010 در 3:20 ب.ظ.

    dadashie aziz kash arzeshe ino dashti ke javabeto midadam.
    amma nadari.
    hatta be andazeh ye ………..

    پاسخ
    • 62. داداشی  |  ژانویه 3, 2010 در 10:47 ب.ظ.

      بگو قدرت و منطقش را ندارم، خودت را اذیت نکن
      ما که شماها را می شناسیم:)

      پاسخ
  • 63. نصراله  |  ژانویه 2, 2010 در 7:29 ب.ظ.

    آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است. چرا رهبر مشروعیتش را به رفراندوم نمی گذارد تا غائله خاتمه یابد و مشت محکمی با کمترین هزینه بر دهان استکبار وارد شود و از طرف دیگر پایه های نظام هم محکم تر شود. البته یک رفراندوم بدون تقلب.!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
    • 64. داداشی  |  ژانویه 3, 2010 در 10:20 ب.ظ.

      اولا که انتخابات 40 میلیونی رفراندم نظام بوده
      دوما اگر کسی آمد به شما گفت که اگر پاکی از محاسبه چه باکی، پس بیا وسط خیابان و . . .
      گوش نکنی ها

      پاسخ
  • 65. freedom  |  ژانویه 2, 2010 در 7:34 ب.ظ.

    One morning I awakened
    Oh Goodbye beautiful, Goodbye beautiful, Goodbye beautiful! Bye! Bye!
    One morning I awakened
    And I found the invader

    Oh partisan carry me away
    Oh Goodbye beautiful, Goodbye beautiful, Goodbye beautiful! Bye! Bye!
    Oh partisan carry me away
    Because I feel death approaching

    And if I die as a partisan
    (And if I die on the mountain)
    Oh Goodbye beautiful, Goodbye beautiful, Goodbye beautiful! Bye! Bye!
    And if I die as a partisan
    (And if I die on the mountain)
    Then you must bury me

    Bury me up in the mountain
    (And you have to bury me)
    Oh Goodbye beautiful, Goodbye beautiful, Goodbye beautiful! Bye! Bye!
    Bury me up in the mountain
    (And you have to bury me)
    Under the shade of a beautiful flower

    And the people who shall pass
    (And all those who shall pass)
    Oh Goodbye beautiful, Goodbye beautiful, Goodbye beautiful! Bye! Bye!
    And the people who shall pass
    (And all those who shall pass)
    Will tell me: «what a beautiful flower»
    (And they will say: «what a beautiful flower»)

    This is the flower of the partisan
    (And this is the flower of the partisan)
    Oh Goodbye beautiful, Goodbye beautiful, Goodbye beautiful! Bye! Bye!
    This is the flower of the partisan
    (And this is the flower of the partisan)
    Who died for freedom

    پاسخ
  • 66. freedom  |  ژانویه 2, 2010 در 10:07 ب.ظ.

    http://proxysite.co.za/browse.php?u=aHR0cDovL3d3dy5wZWlrbmV0LmNvbQ%3D%3D&b=31

    پاسخ
  • 67. احمد  |  ژانویه 2, 2010 در 11:12 ب.ظ.

    به نام الله
    به نام خداوند زمین و زمان
    به نام نامی حضرت دوست / که هر چه داریم از اوست

    ابن سعد زمان، خود را در منجلبابی از حقارت و بدبختی گرفتار کرده است
    اگر قابل ترمیم بود می شد ولی اکنون دیگر امیدی نیست؛ به جرأت بگویم، از روز 22 خردادماه، روز خلق حماسه عاشوراییان، او راه خود را تغییر داده و از خداوند منان نابودی هر چه زودتر یزیدیان زمان و ابن سعد ملعون را خواستارم

    و السلام علیکم و رحمه الله
    (برای سلامتی ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه ای( مد ظله العالی، سه صلوات ختم میکنیم . . . اجرکم عند الله)

    پاسخ
  • 68. مهدي  |  ژانویه 2, 2010 در 11:31 ب.ظ.

    با تشكر من از اين مطلب توي وبلاگم استفاده ميكنم

    پاسخ
  • 70. Top Posts — WordPress.com  |  ژانویه 3, 2010 در 4:01 ق.ظ.

    [...] [...]

    پاسخ
  • 71. B4D  |  ژانویه 3, 2010 در 6:09 ق.ظ.

    سلام
    گفته‌اید: …زیر گرفتن مردم و پرت کردن آن ها را به نیروهای مردمی نسبت داد، … که با انتشار اسناد غیرقابل انکار از انجام این کار، توسط نیروهای وابسته به موسوی (که با این بیانیه موسوی رسما مسئولیت آن ها را هم بر عهده گرفته است …

    1-من لینک شما را دیدم، شما تنها در مورد زیر گرفتن یک نفر استدلالاتی دارید با اینکه طبق آمار رسمی هفت مورد دیگر باقی می‌ماند از جمله مساله‌ی سقوط که اینجا هم خودتان به آن اشاره کرده‌اید ولی در لینک از آن خبری نیست.
    استدلالات شما در مورد نحوه‌ی کشته شدن یک نفر توسط خودروی نیروی انتظامی با فرض بی‌نقص بودن تنها به این نکته اشاره می‌کند که چرا راننده مجبور شده کسی را بکشد تا فرار کند اما گفتار شما طوری مطلب را القا می‌کند که این یک طرح قتل توسط طرفرداران جنبش سبز بوده. این روش قلب حقیقت به روش آقای احمدی‌نژاد شباهت دارد.

    2-به علاوه من هیچ نشانه‌یی از پذیرش مسوولیت این جنایات در بیانیه‌‌ی موسوی نمی‌بینم.شما چطور چنین برداشتی داشتید؟

    3- اینکه مردم غیر مسلح به هر دلیلی تجمع کنند دلیلی برای کشتن آنها نیست. اگر اجتماعات مردم مخالف منافع صاحبان قدرت است این چیز دیگری است اما اگر از نظر شما این خشونت است که نکوهیده است، تجمع عاشورا می‌توانست با عدم خشونت پلیس و یا شبیه به آنها بدون التهاب پایان یابد کما اینکه در 25 خرداد هم اجتماع مردم به جز مورد دخالت بسیج هیچ خشونتی نداشت. یادآوری می‌کنم حق تجمع هم در قانون اساسی جمهوری اسلامی و هم در بیانیه حقوق بشر پیش‌بینی شده.

    اصرار شما را بر خشونت حامیان موسوی درک نمی‌کنم. لینک «حتماً بخوانید» شما را خواندم. به نوعی یک پیش‌بینی است از عاقبت سبزها که می‌تواند مورد بحث قرار گیرد که البته من آن را قبول ندارم. در خشونت بار‌ترین تجمع پس از انتخابات که عاشورا بود و هشت نفر کشته داشت به استناد حرف‌های خودتان در یکی از خشن‌ترین صحنه که راننده مجیور به کشتن یک نفر می‌شود سلاح مردم آجر بوده. که واضح است سلاحی از پیش آماده شده نیست و درگیری غیرمنتظره بوده. هنگامی که خشونت طلبان نظامی و شبه نظامی سعی به حمله به معترضین را نکردند درگیری هم به وجود نیامده مثل روز قدس.

    به هر حال دوست عزیز لازمه بپذیریم که مردم حرف‌هایی برای گفتن یا سوالاتی برای پرسیدن دارند. این مهم نیست که چند نفر. ما می‌گوییم اکثریت کشور شما بگویید چند هزار نفر ولی از آنجایی رسانه‌های ما به طور مضحکی تریبون یک خط فکری هستند، مثلاً شما کسی را در مصاحبه‌های تلویزیون نمی‌بینید که بگویید من رای نمی‌دهم یا در راهپیمایی شرکت نمی‌کنم یا احمدی نژاد آدم خوبی نیست. بنابراین یا باید به خیابان بیایند یا روی دیوار و اسکناس حرف بزنند. اگر مردم بتوانند انتقاد خود را از تمام سطوح مدریت بیان کنند اگر در اشتباه باشند با پاسخ‌های روشن‌گرانه توجیه می‌شوند.

    پاسخ
    • 72. داداشی  |  ژانویه 3, 2010 در 11:47 ب.ظ.

      سلام
      1) در همان مطلب زیرگرفتن ماشین، لینک پرتاب متوفی هم بود
      من نگفتم که نقشه از پیش تعیین شده است، گفته ام که این واکنش عقلانی و شرعی به حرکت قاتلان او بوده است
      2) این حرف من بر اساس این گزاره بنیاد نهاده شده است که موسوی بدون اینکه تمایزی قائل شود، همه بانیان حادثه عاشور را منتسب به شبکه خود دانسته و در نتیجه کسانی را هم که این حرکت و اعمال دیگر را انجام داده به خود مرتبط کرده است
      3) بله مردم غیرمسلح و غیرخشونت طلب را نباید کشت. روز عاشورا هم نهایت رئوفت پلیس بود، وگرنه چگونه ده ها پلیس می توانستند اسیر دست اغتشاشگران شوند، ماشین هایشان آتش زده شود و آن ها حتی اسلحه ای به همراه نداشته باشند. روز عاشورا پلیس، کسی را نکشته است و شما این را بهتر از من می دانید و یا مدرکی دارید که لطفا ارائه کنید.
      در 25 خرداد هم اگر حادثه حمله حامیان موسوی به مقر اسلحه ها نبود، هیچ اتفاق نمی افتاد، به جز اینکه انتظار داشته باشید اجازه دهند که اسلحه ها را بدزدند و با آن به جان مردم بیفتند؟!
      اسم قانون حقوق بشر را آوردید، در کشورهای مدعی این قانون حکم کسی که به پاسگاه یا مامور پلیس حمله کند، چیست؟!
      اگر اینجا چنین رفتاری از خود بروز داده بودند، چه اتفاقی افتاده بود.
      اصل 27 قانون اساسی را هم بدون ملزومات ان بیان می کنند، که برای فهمیدن حقیقت آن می توانید به اینجا مراجعه کنید 

      پاسخ
  • 73. هادي  |  ژانویه 3, 2010 در 10:16 ق.ظ.

    واقعا موسوي نوكري اش به آمريكا و اسراييل را تكميل كرد

    پاسخ
    • 74. داداشی  |  ژانویه 3, 2010 در 9:45 ب.ظ.

      تازه تو بیانیه اش گفته پیغام تبریک واسشون نفرستادم، احتمالا بابت اینکه کاملا ازش کار کشیدند می خواهد همچون تبریکی بگوید!

      پاسخ
  • 75. یک انسان  |  ژانویه 3, 2010 در 12:22 ب.ظ.

    سلام من یکی از همین مردم ایرانم که میگم مسلمانم درجش خدا تعیین می کنه من و خانوادم این انقلاب قبول داریم من واکثر کسایی که می شناسم به اقای موسوی رای دادیم هیچ کدوممونم پشیمون نیستیم میگیم تو انتخابات تقلب شده یکی از دلایلش هم برگه های رای تا نشده بود که همه دیدیم مشکل این مردم نظام نیست بلکه مشکل اشخاص حقوقی این مملکته مشکل تناقض حرفهای اقایونه نمونش همین دیشب برنامه شبکه سه که با هر حرف جدیدشون قبلیارو نقض میکردند شما فکر میکنید سطح iqمردم در چه حدیه که این حرفهارو قبول کنند یه مشکل دیگه شما اینه که فکر میکنید هرکی ریش داشت مسلمونه و غیر اون منافق خدا تو قران میگه هیچکس حق نداره در مورد خوب و بد بودن ادما قضاوت کنه شما چطور به خودتون اجازه می دید دیگران یزیدی بنامید مگر شما معصومید شهدای جنگ و انقلاب خون دادند که دیکتاتوری از بین بره نه به اسم اسلام جونهای مردم را پر پر کنید یاد خلخال و زن یهودی بیفتید یادمون باشه خدا جای حق نشسته

    پاسخ
    • 76. داداشی  |  ژانویه 3, 2010 در 9:40 ب.ظ.

      سلام
      تو سایت، مطالب زیادی در این مورد نوشتم و در توانم جواب خیلی از شبهات، از جمله این شبهه را دادم
      خواندن این مطلب هم توصیه می کنم
      ضمن اینکه اکثریت مردم ایران، به انتخابات اعتماد دارند
      شما هم اطلاعاتت را زیادتر کن، ان شاالله هم عقیده می شویم

      پاسخ
  • 77. مهدی  |  ژانویه 3, 2010 در 3:58 ب.ظ.

    خدا لعنت کنه کسی رو که جونای احساساتی رو که زود جوگیر میشن رو به خیابونا کشید واقعا اغتشاش و ناارامی خیلی بده واقعا وحشتناکه بایدهممون کاری بکنیم مه ارامش به کشورمون برگرده چون با جنگ ودعوا تا حالا هیچکس به جایی نرسیده نبایدبذاریم بیگانه ها برامون تصمیم بگیریم که اون روز روزمرگ ملته همتون را دوست دارم چه آبی چه قرمز چه سبز چه نارنجی همه ایرانی هاروووووووووووووووووووووووو

    پاسخ
  • 78. zahra  |  ژانویه 3, 2010 در 9:00 ب.ظ.

    تا کی میخاید مردم رو گول بزنید .مردم همه آگاه شدند و . . .
    . . .هم همینطور
    . . . بر بسیجی.

    پاسخ
    • 79. داداشی  |  ژانویه 3, 2010 در 9:12 ب.ظ.

      اولا که اگر می خواهی فحش بدی برو سایت های حامی موسوی، دوم اینکه این جا هنوز ادب مردم به از دولت اوست
      سوم هم اینکه اگر بحث منطقی داشتی در خدمتم، وگرنه به همون مورد اول رجوع کن

      پاسخ
  • 80. musicmobham  |  ژانویه 3, 2010 در 9:06 ب.ظ.

    درود. شما که به قول خودتون روشنفکرید…. بزارید یه خورده از واقعیت ها رو بیان کنم البته اینجا نتوان همه موارد رو بازگو و روشن کرد ولی تا انجایی که امکان داره میگم.
    1.در روز 25 خرداد چند نفر از مدم در حمایت از موسوی به خیابانها آمدند؟
    2.شما میگی موج سبز به اما حسین توهین کردند. اولا همه ما مسلمونیم و به آقا امام حسین اعتقاد داریم پس هیپکس برای رسیدن به هدفش حتی اگر به حق باشه به عقاید خودش توهین نمیکنه….
    3.من به شخصه میگم اولا به کسی رای ندادم ثانیا طرفدار آقای موسوی نیستم. ثالثا شما چی فکر کردین. نه عزیز من اکثر کسانی که واسه تظاهرات میان واسه حزب یا گروهی نیستند واسه آزادی میان. ولی نمیدونم شما و امثال شما ها چرا اینقدر دوست دارین این مساله رو به حزب گروه یا… بچسبونید؟؟؟؟؟
    4. اگر شما غیرت دارید به دنبال کسانی که به نوامیس این مردم در زندانها تجاوز کردند و میکنند.نه اینکه بیای 4تا مطلب بزاری بعدش هر کس قبول کرد که هیچی اگر قبول نکرد با پرخاش جوابشو بدی.
    5.شما انگاری از چیزی خبر ندارین یا اینکه اگر خبر دارین خودتونو زدین به کوچه علی چپ. مگه تو ما محرم به خصوص روز عاشورا کشتن حرام و گناه کبیره نیست؟ مگه ما پیغمبر رو قبول نداریم این گفته پیقمبر خداست.پس چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    لابد این موج سبز بود که با ماشین روی افراد بیگناه رفت. چند نفر رو کشت. آره عزیز من فیلمشو داریم. ما که مثل شما نیستیم. با مدرک میحرفیم البته مدرک واقعی نه اینکه خودمون صحنه سازی کنیم.
    6.شما میدونید تو روز عاشورا مامورین با بیسیم چی میگفتند؟ چه دستوری میدادن؟
    7. من میخوام هدف خودمو واسه بعضی از دوستان بگم.آره من گفتم آزادی نه بی حجابی فحشا….. که البته الان در جامعه ما کم نیست.
    من آزادی رو در فکر اندیشه انتقاد…. معنی میکنم. دوستان حرف واسه گفتن زیاده ولی نمیخوام وقت شما رو بیش از این بگیرم. فیلم و مکالمه بیسیم مامورین تو وبلاگم هست میتونید دانلود کنید. البته اینو بگم من نمیخوام عقاید خودمو به کسی تحمیل کنم. اگر هم در این وبلاگ نظر گذاشتم برای روشن شدن بعضی از ابهامات بود. در ضمن خیلی از موارد رو بازگو نکردم…
    Freedom for the Iranian martyrdom for us

    پاسخ
    • 81. داداشی  |  ژانویه 3, 2010 در 9:10 ب.ظ.

      1و2و3)آقای موسوی، شماها را به خودش چسبونده. اول کار تکلیفتون را با ایشان مشخص کنید
      4) شما اول کار حرفت را ثابت کن، بعد من قول می دهم که هر اعتراضی که از دستم بربیاید در این باره انجام دهم. وقتی تمام ادعاهای شما در این باره دروغ در آمده باید از خودتان طلبکار باشید، نه از بنده؟
      5) در این مطلب، مشخص شده است که چه کسانی حرمت ماه حرام را شکستند

      پاسخ
  • 82. musicmobham  |  ژانویه 3, 2010 در 9:08 ب.ظ.

    در ضمن قالب وبلاگتونو عوض کنید تا تمام مطالب و نظرات خوانده شود.

    پاسخ
    • 83. داداشی  |  ژانویه 3, 2010 در 9:25 ب.ظ.

      این ها کار من نیست، کار خود ورپرسه؟
      با چه مرورگری مشکل داره

      پاسخ
  • 84. علی رضا  |  ژانویه 3, 2010 در 9:56 ب.ظ.

    ازشما سئوالی دارم. چراحکومت از تجمع مخالفان اینقدر هراس دارد و اینچنین با شدت تمام مانع ان میشود و حتی برای یک بار به مخالفان اجازه حضور نمیدهد ایا غیر از این است که از وسعت چنین تجمعی با خبر است و بعد از ان مطمئنا فرومیپاشد.

    پاسخ
    • 85. داداشی  |  ژانویه 3, 2010 در 10:38 ب.ظ.

      علی رضا جان، برای راهپیمایی به موسوی و . . . اطلاع داده شد که طبق روال معول، درخواست بدهند و مسئولیت بپذیرند تا مجوز داده شود، اما خوب انگار اوشان خیلی باد تو کلشون بود و هیچ جور زیر قانون نیم رفتند. انتظار داشتی واسش دیگه چه کار کنند؟!

      پاسخ
  • 86. علی رضا  |  ژانویه 4, 2010 در 12:21 ق.ظ.

    داداشی عزیز من متوجه نشدم . موسوی چندین بار
    درخواست کرده که به مخالفان هم
    مثل امت حزب الله مجوز دهند تا با شرکت در یک
    راهپیمایی (بدون شعار ساختارشکن) خواسته های
    خود را بیان کنند اما مردم هر بار با سرکوب شدید تری
    روبرو شدند. چرا حکومت اینقدر ازاین حرکت واهمه دارد؟

    پاسخ
    • 87. داداشی  |  ژانویه 5, 2010 در 10:55 ب.ظ.

      دیشب، در پیامک 90 با آن همه تبلیغ؛ حداکثر حداکثر یک میلیون و سیصد هزار رای آوردید
      باز هم روتون می شود حرف بزنید؟!

      پاسخ
  • 88. مردم سبز  |  ژانویه 4, 2010 در 8:57 ق.ظ.

    شماها يك مشت مزدور پست فطرت هستيد كه سرتون تو آخور ولايت فقيه است. چند پول گرفتي كه اين چرنديات رو بنويسي. شما آبروي اسلام رو مي بريد. اسلام از شما سيلي محكمي خورده و مي خوره.

    پاسخ
    • 89. داداشی  |  ژانویه 5, 2010 در 10:52 ب.ظ.

      همان قدر که شما به خاطر ادب (؟)و شعورت (؟!) پول می گیری

      پاسخ
  • 90. سجاد(ق)f-14  |  ژانویه 4, 2010 در 3:18 ب.ظ.

    اندك اندك حرف ما با حرف دشمن جور شد
    گفته هامان اندكي از خط قرمز دور شد

    عشق ها را در ميان حجره كرديم ما حراج
    اي بسا چشم طمع كار كز گدايي كور شد

    صفحه ي فولادي ايمانمان را زنگ برد
    هر كسي كند تكه اي را از تنش تا تور شد

    آن قدَر افراط و تفريط كرده ايم در كارمان
    آش اين اوضاع ما يا بي نمك يا شور شد

    يادمان رفت ياد يار بتشكن داناي عشق
    آن كه او موسي شد والبرز برايش طور شد

    ياد ياري كز خدا بودش نشان در هر زمان
    با ندايش خاتم تزوير پول وزور شد

    از اهانت ها به وي در پيش چشم حاضران
    خائني خنديد وديگر كافري مسرور شد

    از دل واعماق جانم خشم من آيد خروش
    زين جنايت صبر ديوار گونه ام چون مورشد

    باسكوت خود نهادند مهر تاييد بر خطا
    زين سكوت پر معما خائني مغرور شد

    آن كه مي گفت رهرو آن يار پاكم اي عوام
    با چنين وضعيتي و احوال او در صور شد

    بعد از آن جرم جنايت هاي بارز در عيان
    بر گمانم بعد از اين حكم جهاد دستور شد(سجاد(ق)f-14)
    از خودم

    پاسخ
  • 91. عبدا...  |  ژانویه 4, 2010 در 7:58 ب.ظ.

    داداشي جان دست مريزاد خدا اجرت بدهد با آن جوابهاي مستدل و دفاع خوب از حق

    پاسخ
    • 92. داداشی  |  ژانویه 5, 2010 در 10:33 ب.ظ.

      لطف داری، دعا بفرمایید

      پاسخ
  • 93. رضا  |  ژانویه 4, 2010 در 9:09 ب.ظ.

    ، سبز گرامی که ننه من غریبم درمیاری تو هم اگر وحشی گری نمیکردی و آشوب سرلوحه کارت نبود کسی بقول خودت با اسپری فلفل ازت پذیرایی نمیکرد. جنبش سبزتون به اضمحلال رفته. کی میخواین به خودتون بیاین؟؟؟

    پاسخ
  • 94. مژده  |  ژانویه 5, 2010 در 4:08 ق.ظ.

    درود بر دکتر محمود احمدی نژاد.

    پاسخ
  • 95. مژده  |  ژانویه 5, 2010 در 4:10 ق.ظ.

    درود بر دکتر همیشه پیروز محمود احمدی نژاد

    پاسخ
  • 96. صادق  |  ژانویه 6, 2010 در 1:57 ب.ظ.

    من نمي دونم آقاي موسوي و طرفدارانش كي و چه وقت مي خوان آدم بشن و بفهمن كه دارن تو چه مسيري حركت ميكنن
    اگه افرادي مثل مير حسين وكروبي(شيخ اصلاحات)فكر كردن با اين كاراشون نظام مياد اونارو دسگير ميكنه و از خودشون قهرمان ميسازن اينو بدونن كه كور خوندن و اين آرزو رو در همين نزديكي به گور خواهند برد انشاالله
    به اميد ظهور امام زمان(عج) ونابودي تمامي عناصر ودشمنان اسلام و ايران عزيز

    پاسخ
    • 97. داداشی  |  ژانویه 6, 2010 در 5:27 ب.ظ.

      ان شاالله
      اللهم عجل لولیک الفرج

      پاسخ
  • 98. سیف  |  ژانویه 18, 2010 در 11:56 ب.ظ.

    من واقعا متاسفم که چه آدم هایی داریم بحث میکنیم که جون جوون های مملکت براشون مهم نیست م تازه ازاین سایت دیدن کردمواقا ادم هایی که هیچ نمیفهمن
    من رفیق وهم پایگاهی اون جوون بسیجی هستم نمیدونم چرا برای جون یه آدم باید سکوت کرد ولی مرگ ازپیش تعیین شده ی نداآقاسلطان را درگوش فلک کرد کسی کهتا دیروز اورونمیشناختید وحالا امروز کاسه ی داغتر از آش شه اید

    پاسخ
  • 99. pedram  |  ژانویه 24, 2010 در 3:20 ق.ظ.

    سلام مي خواستم يه تذكر بدهم. گوگل يه سايت آمخالف جمهوري اسلامي است كه سال گذشته با عنوان خليج عربي با جاي خليج هميشه فارس موضع خود را نسبت به انقلاب نشان داد پس چرا ما اون را به عنوان يه ملاك بپذيريم درحالي كه نشان داده سايتي ضد ايراني است. بدون شك هر حرفي بزنه در چارچوب ضربه به ايران است حالا چه بعد اسلاميش را هدف بگيرد و چه بعد جغرافياييش

    پاسخ
  • 100. نهضت اینترنتی پوسترهای عاشورا  |  فوریه 7, 2010 در 9:58 ق.ظ.

    آغاز موج دوم نهضت اینترنتی پوسترهای عاشورا
    در استقبال از دهه فجر انقلاب اسلامی

    موج دوم نهضت اینترنتی پوسترهای عاشورا در استقبال از دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز می شود.
    به گزارش گروه هنری مصور، موج دوم این نهضت اینترنتی از جمعه 9 بهمن ماه با ارائه پوسترهایی پیرامون دهه فجر انقلاب اسلامی، اربعین حسینی، 22 بهمن و ایام آخر صفر آغاز می شود.
    این نهضت مردمی از هنرمندان متعهد، انقلابی و طراحان گرافیک دعوت کرده است تا طرح های خود را برای عرضه در وبلاگ «پوسترهای عاشورا» http://WWW.ashoora-poster.blogfa.com ارسال نمایند.
    همچنين در بخشي از اين وبلاگ آمده است: » هنرمندان گرافيستي كه مايل به مشارکت در اين نهضت هستند، مي توانند پوسترهاي خود را با مشخصات 200*300 سانتيمتر با dpi 72 و با پسوند jpg و مد RGB به آدرس ashoora_poster@yahoo.com ارسال نمايند.
    پوسترها بايد در دفاع از حريم ولايت فقيه و متناسب با ايام ا… پیش رو و حتي المقدور اصولي و فاخر طراحي گردد. اين نهضت سعي در اشاعه شعارهاي اصولي تشيع ناب دارد و بهتر به نظر می رسد، ضمن جهت گیری در مسیر نیازهای امروز جامعه در مسیر بصیرت مندی و ولایتمداری و مبارزه با جریان نفاق، لازم نیست به ذکر مستقیم نام و نماد گروه هاي منحرف از مسير انقلاب بپردازند. پوسترها به نام طراح به نمايش و اشتراك درخواهد آمد.»
    این وبلاگ طی حرکت خودجوش هنرمندان جوان انقلاب در راستای تعمیق بصیرت و ولایتمداری در آستانه ماه محرم راه اندازی شده و تا پایان ماه صفر فعال خواهد بود.
    گفتنی است، 12 مجموعه پوستر ارائه شده جهت ماه محرم و راهپیمایی عظیم 9 دی، با استقبال چشم گیر نهادهای مردمی و دولتی سراسر کشور در چاپ و توزیع مواجه شد..

    پاسخ
  • 101. پژمان  |  مارس 1, 2010 در 9:03 ق.ظ.

    مرگ بر دیکتاتور

    پاسخ
  • 102. کوچک مردم  |  مارس 4, 2010 در 10:41 ق.ظ.

    سلام, خسته نباشی.
    هردو طرف از مردم حرف میزنند, خود جمعیت مردم هم معطل مانده اند بدانند که شما از کدام مردم حرف میزنید. مردم که مثل یک قربانی در هر مراسمی سرش را میبرند یا مردمی که می خواهند مدتی براساس قانون برای خود تصمیم بگیرند و موجودی بی اختیار تصور نشوند و در یک محیط آرام مثل دیگر ملل زندگی کنند و از گرانبهاترین هدیه خداوند(آزادی) استفاده کنند؟!

    پاسخ
  • 103. امير  |  مارس 14, 2010 در 8:41 ب.ظ.

    خدالعنت كنه موسوي كه طرفداراش نه اسلام قبول دارندو
    نه امام حسين بعدميان حرف ازمردم ميزنند.دل امام زمان
    روخون كرديدخداشمارونبخشه چه فايده بهش كه اعتقاد
    نداري.مرگ بركروبي.

    داداشی: انشاالله که منتقم خون حسین (ع) انتقام این دروغگویان سواستفاده کنندگان را خواهد گرفت.

    پاسخ
  • 104. hidden  |  ژوئن 23, 2010 در 6:02 ب.ظ.

    در آخر الزمان سید خراسانی شورشگران را سرکوب کرده و حکومت را تحویل امام زمان میدهد .این سید آیت ا… خامنه ای است منظور از خراسان نیز (در عربستان)ایران است.و رخ دادن چنین اتفاقاتی طبیعی است و باید دانست که آنان نمیتوانند تقدیر را عوض کنند

    پاسخ

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

این نوشته را دنبالک کنید.  |  از راه آراِس‌اِس در دیدگاه‌ها مشترک شوید


دیکتاتورها نابود شدنی اند

تلاش برای پایمال کردن رای 25 میلیون ایرانی، عین دیکتاتوری است.


هميشه با داداشي تان باشيد!

Powered by  MyPagerank.Net

Subscribe to me on FriendFeed

مشتری ایمیلی داداشی شوید!

وبلاگ داداشی

تازه ترین رویدادها

نوشته های تازه

بایگانی

RSS رویدادها


دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.