پاسخ به شایعه جدید: پلیس آشوبگران را با ماشین زیر می گیرد؟!
دسامبر 30, 2009 at 7:32 ب.ظ. 71 دیدگاه
به نظر می رسد که پس از خشونت های عاشورای 88 آشوبگران که تصویر بسیار واضح و زشتی از آنان در ذهن مردم ایجاد کرده است، آن ها به فکر تصحیح این ذهنیت عینی و حقیقی افتاده اند.
آشوبگران سعی می کنند تمام جنایاتی را که انجام دادند و با افتخار هم از رسانه های خود منتشر کردند نادیده بگیرند و به فکر چاره ای افتادند تا با نشان دادن یک مورد، تمام این تصاویر دهشتناک را از ذهن مردم پاک کنند!
جدا از اینکه چنین چیزی امکان ندارد و مردم اهانت آنان به قرآن و عزادران حسینی و آتش زدن خانه مردم و بانک ها و . . . فراموش نمی کنند، بررسی ادعای آنان جالب توجه و چه بسا مایه شرمساری بیشتر آنان است.
آشوبگران با انتشار گسترده فیلمی مدعی شده اند که پلیس آن ها را بدون علت با ماشین زیر گرفته است. اما دقت کافی و تفکر، که نشانه افراد حقیقت جو است؛ نکات بسیار ارزنده ای را روشن می کند. چنانچه در فیلم مذکور مشاهده می شود، هیچ نمایی از کشته شدن فرد مذکور وجود ندارد، اما مورد بحث ما این نیست و فرض می کنیم که واقعا ایشان در اثر برخورد با ماشین نیروی انتظامی کشته شده اند.
اما مورد عجیب در فیلم، حضور دو ماشین نیروی انتظامی است که مرتبا عقب و جلو می کنند و مشخص است که رفتار غیرمعمولی دارند و این سؤال اساسی را به ذهن متبادر می کنند که دلیل این کار چیست؟
با کمی جستجوی بیشتر در اینترنت، فیلم دیگری را از این حادثه پیدا کردم که بازگوی حقایق بسیاری است. این فیلم که توسط خود اغتشاشگران در یوتیوب منتشر شده است، با کیفیت خوب (و البته حجم 8 مگابایت) از اینجا قابل دریافت است. در این ویدیو علاوه بر آنکه به آتش کشیدن ایستگاه پلیس به خوبی قابل مشاهده است، دلیل رفتار رانندگان این دو وسیله مشخص می شود.
بله! آشوبگران عزیز در حال پرتاب سنگ و آجر و . . . به سوی راننده می باشند و ایشان هم به خاطر کشته نشدن در اثر این پرتاب ها، مرتبا حرکات عجیب و غریب انجام می دهد تا بتواند از مهلکه بگریزد و نهایتا با پیدا کردن راهی فرار می کند و البته یکی از این دو ماشین در حین فرار با کسی برخورد می کند.
حتی فریادهای «بکش، بکش» آشوبگران نیز در فیلم به خوبی شنیده می شود که نشان می دهد سرنوشتی جز کشته شدن در انتظار راننده ماشین نبوده است.
وقتی پاسگاه پلیس را آتش زده اند و با قصد کشت به جان راننده ماشین افتاده اند، چه اتنظاری دارید؟
نکند انتظار داشتید که راننده ای که در حال کشته شدن است، از ضاربان اجازه بگیرد و در حالی که در حال کشتن او هستند، منتظر بماند تا آن ها از جلوی ماشین کنار بروند؟!
اتفاقا در تمام قوانین عقلی و شرعی بر این موضوع تاکید شده است که مقابله با ضاربان و جانیان برای حفظ جان، نه تنها اشکالی ندارد، بلکه واجب عقلی و شرعی هم هست.
(البته در این فیلم حتی این موضوع هم دیده نمی شود و فرار بدون حادثه یکی از ماشین ها این موضوع را به خوبی نشان می دهد و ماشین دیگر نیز هیچگاه مستقیما به سوی جمعیت حرکت نمی کند که اگر چنین کاری هم می کرد به حکم مقابله با جاینان و حفظ جان بدون اشکال بود)
چگونه قاتلان خونریز و فتنه گران به خودشان اجازه می دهند که در روز روشن، چنین دروغ و ادعای بزرگی را منتشر کنند؟
آیا لحظه ای تامل نمی کنند که مردم، با فکر و تردید به فیلم نگاه می کنند و خیلی زود مشخص می شود که قاتل واقعی کیست؟
واقعا انتظار داشتند تا راننده آن ماشین، زیر ضربات قاتلان منتظر بماند و بعد از مرگ از آنان اجازه بگیرد و با ماشین حرکت کند، که مبادا بر بدن قاتلانش زخمی بیفتد؟!
تاکید آشوبگرن بر این فیلم و روشن شدن معنای واقعی آن، برای آنان اثر معکوس دارد و خداوند حکیم و متعال، بار دیگر مکر آنان را به آنان بازگرداند و جنایتکاران، رسواتر ازهمیشه شدند.
پ.ن 1 : در همه جای جهان، حکم حمله کنندگان به قرارگاه پلیس، تیر مستقیم است و اگر گردانندگان خارجی فتنه، اصرار زیادی برای نقض این امر دارند می توانند در کشور مطبوع خود به قرارگاه پلیس حمله کنند و صحنه کشته شدن خود را به عنوان سند مظلومیت خود منتشر کنند، مطمئن باشند که کارشان به تصادف با ماشین هم نمی رسد و در همان لحظات اول با تیر مستقیم پلیس به مغزشان، کارشان تمام می شود.
پ.ن 2 : برخی از سایت های معلوم الحال با انتشار عکس های این مقتول سعی داشتند، مرگ او را ناشی از تیراندازی بدانند که با انشار فیلم این حادثه توسط خودشان و مربوط دانستن آن به یک تصادف، رسوایی دیگری برایشان پدید آورد.
همین حادثه از دید یک ویلاگ نویس دیگر
بررسی انجام شده در اینجا با فرض صحت فیلم بود، این دوست عزیز با تیزبینی خاصی نکات مهمی در مورد جعلی بودن فیلم مطرح کرده است.
گوشه ای از وحشی گری یزیدیان در عاشورای 88
روح سرگردان شعبان بی مخ در عاشورای 88
مردم امروز گل کاشتند و در حمایت از ولایت سنگ تمام گذاشتند و حق طلبان تاریخ به وجود شما افتخار خواهند کرد.
اجرکم عند الله
مشترک خوراک های خوشمزه داداشی شوید و اگر دوست دارید در جریان خبرهای مفید و مهم قرار بگیرید، خبرخوان رویداد، را از دست ندهید.
مشتری ایمیلی داداشی شوید!
ورودی دستهبندی شده در: داخلی. برچسبها: 88, فیلم, فتنه, قتل, مردم, ولایت, واقعی, کشتن, پلیس, پاسگاه, آشوبگران, امام حسین, احمدی مقدم, جنایت, حقیقت, حقیقت جو, دانلود, دروغ, رهبری, رسوا, زیر گرفتن, عکس, عاشورا.
71 دیدگاه مال خود را بیافزایید
پاسخی بگذارید
این نوشته را دنبالک کنید. | از راه آراِساِس در دیدگاهها مشترک شوید





1.
مصطفی | دسامبر 30, 2009 در 9:57 ب.ظ.
خواندم و فقط حسرتش برایم ماند. نه فقط از ضعف استدلال و منطق که شما را انتظاری نیست، که از این همه سنگدلی و خشم گسیختگی. چگونه است «انسانی» این صحنه را ببیند و دلش نریزد؟ خیره خیره بنگرد و تبسم کند؟
فما رحمة من اللّه لنت لهم و لو کنت فظاً غلیظ القلب لانفضوا من حولک فاعف عنهم واستغفر لهم و شاورهم فی الامر فاذا عزمت فتوکّل علی اللّه انّ اللّه یحبّ المتوکّلین
برایتان دعا می کنم
2.
داداشی | دسامبر 30, 2009 در 10:04 ب.ظ.
جدی از ضعف استدلال ناراحت شدی؟!
خوب اگر استدلالی داشتی می گفتی تا بقیه هم بشنوند!
جان آن راننده که به قصد کشت دارند او را می زنند، برای شما مهم نیست؟
باید می ایستاد تا کشته می شد تا شما ازشان راضی شوید؟
من نه شادمانی در این نوشته دیدم و نه خیرگی، برای تهمت دروغی که بهم زدید متاسفم
از دعاتون هم ممنون
3.
دروغ | دسامبر 31, 2009 در 2:42 ق.ظ.
برات متاسفم. شما ها از بس كه جنايت كردين قسى القلب شدين. اولش به كل انكار ميكنين بدش كه ديدين فيلمش موجوده توجيه ميكنين.
تو چطور انتظار دارى بعد از اين همه دروغى كه گفتين و جريانات كهريزك و حمله مزدوران لباس شخصى مردم اين دروغهاتون را باور كنن،
جز دروغ هيچ استدلالى ندارين.
اسلام مظلوم رو به لجن كشيدين با اين رفتارهاتون.
خديا اين قوم رو از ظلمت برهان!
4.
داداشی | دسامبر 31, 2009 در 12:43 ب.ظ.
قسی القلب شما هستید که کشتن راننده ماشین را می بینید و برای قاتلانش دل می سوزانید.
این همه در این 7 ماه آدم کشتید و با افتخار فیلمش را منتشر کردید، حالا تکذیب می کنید؟!!
تهمت هایتان را منتشر کردم، به امید آنکه دریچه ای باشد برای شما به سوی حقیقت
5.
ب | دسامبر 31, 2009 در 4:58 ق.ظ.
لشگر یزید هم اگر امام حسین رو شهید نمیکرد خودشون توسط امام حسین کشته می شدن … عراقیا اگه بچه های مارو شهید نمی کردن خودشون کشته می شدن و هزار مثال دیگر پس اونا هم حق داشتن؟!!
6.
داداشی | دسامبر 31, 2009 در 12:47 ب.ظ.
دوست عزیز متاسفم، استدلال شما غلط است
لشکر حسین (ع) جنگ را شروع نکرد و به دنبال جنگ نبود، پس اگر یزیدیان نمی جنگیدند کشته نمی شدند. اتفاقا امام حسین (ع) برای مقابله با قاتلانش با آنان نبرد کرد.
این جا هم اگر آشوبگران پاسگاه را آتش نزده بودند و به مامور حمله نمی کردند، هیچ خطری آنان را تهدید نمی کرد، نکند ادعا دارید که برای حفظ جانشان آنجا را آتش زدند و راننده غیرمسلح را به قصد کشت زده اند؟!
دوست عزیز، اشتباه شناختی خود را تصحیح کنید. کمی حقیقت را ببینید.
7.
حمید | دسامبر 31, 2009 در 4:46 ب.ظ.
اجرت با یزید لعنت الله علیه که باهاش مو نمیزنی
یا حسین شهید
8.
داداشی | دسامبر 31, 2009 در 7:20 ب.ظ.
فقط حواست باشه که نفرین بی جا، به خودت برمی گرده
یا حسین شهید
9.
pesar | ژانویه 1, 2010 در 12:11 ق.ظ.
خوب يه خورده ديگه سرچ ميكردي فيلم هم كيشانت رو كه در روز عاشورا به حسينيه جماران حمله كردن و گستاخانه حرمت شكني كردن رو هم ميديدي . واقعا شما كه چشم و گوش بسته يك انسان كه كاملا گذشته تاريكي داره رو در حد اءمه ميپرستيد استدلال هم ميتونيد بكنيد . واقعا شرم كن كه كاري از مزدوري براي قدرت و مقام بدتر نيست اميد وارم بتوني روزي تاريخ هاي صدر اسلام از جمله طبري مغازي و … را بخوني البته سانسور نشده تا حد اقل اسلام واقعي رو بشناسي
10.
داداشی | ژانویه 1, 2010 در 10:38 ق.ظ.
الآن چی شد؟
شما چشمت را روی همه جنایاتتان بستی و موضوع فقط جماران شد؟! (که حتی قابل مقایسه هم نیستند)
تازه صبر کن تا در مورد همین جماران هم ان شاالله مطلب بنویسم و زوایای تاریک آن را روشن کنم.
راستی جواب هایت در مورد خشونت پایانتان (+ و +) را نشنیدم، همان خشونتی که خدتان به افتخار منتشر کردید.
11.
pesar | ژانویه 1, 2010 در 12:26 ق.ظ.
ياران و دوستان شما تمام سايت ها رو برا ما فيلتر ميكنند . اما ظاهرا براي شما حلال است
12.
داداشی | ژانویه 1, 2010 در 10:14 ق.ظ.
خیر، من مثل شما مشکل دارم
13.
ابراهیم | ژانویه 1, 2010 در 1:05 ق.ظ.
محاربه میکنند، طلبکار هم هستند!
14.
داداشی | ژانویه 1, 2010 در 10:15 ق.ظ.
اگر تواسنتد در آن جهان طلبکار باشند
خدا عاقبت همه امان را به خیر کند
15.
علی | ژانویه 1, 2010 در 3:23 ق.ظ.
دوست عزیزم حالا من اشکالاتی که در استدلالت هست رو میگم فقط قبل از اون این موضوع رو هم میدونم که من و هزار نفر دیگه هم بیاییم و اینجا کامنت بگزاریم ذهنیتی که داری رو تا زمانی که نخوایی تغییرش بدی و کمی هم بی طرف به موضوع نگاه کنی تغییر نخواهد کرد همینطور دیگران هم نمیتونن روی طرز فکر شما تاثیر بگزارن . بگذریم …
1 – وانتهای مذکور از وانت های ضد شورش هستند و حتما این موضوع رو هم میدونی که برای وانت های ضد شورش توری محافظ شیشه تعبیه میکنند برای چنین مواقعی . کافیه از گارد جلوی وانت ها به ضد شورش بودنشون پی ببری
2 – به نظر شما فریاد بٌکش بٌکش در محیط اضطراب عجیبه ؟؟؟ اصلا با چی میخواستن بکشن ؟ اون وانتها چیزی از تانک کم نداشتند . من واقعا فهم این مردم رو تحسین میکنم که در تمام فیلمهایی که از این جریانات تا بحال دیدم کلمات رکیک بسیار کم گفته شده که البته از ایرانی فهمیده انتظاری غیر از این نیست
راستی شما میتونی یک وسیله نقلیه ای رو که بی شباهت به تانک نیست و درشون هم معمولا قفله و به سختی باز میشه رانندشو بدون سلاح گرم بکشی ؟؟
3 – اگر همونطور که خودتون به دوستان پیشنهاد کردین که فیلم رو با دقت ببینند این کار رو شما شخصا انجام میدادید متوجه میشدید که اون فردی که در فیلم به شهادت میرسه اصلا در مرکز شلوغی ها نبوده چرا که اگر بود حتما ماشین ها رو میدید و زودتر فرار میکرد . پس اتهام آتش زدن کیوسک منتفی هست
4 – در موقع زیر گرفتن اون شخص هنوز هیچ کسی به راننده نه حرفی زده بود نه سنگی پس ….
همه فقط فرار میکردن که جونشونو حفظ کنند
5 – در مورد آتش زدن کیوسک این نکته رو بگم که اگر پلیس واقعا اقتدار داشت کار به اینجا کشیده نمیشد پس اینطور جلوه دادن موضوع که هدف قرار ندادن افراد در اون حادثه توسط پلیس نشانه رحم و مروت پلیس و گذشت از مردم بوده خیلی مسخره و خنده دار به نظر میاد .
از همه دوستان هم خواهش میکنم که دیگه پای امام حسین (ع) رو اینقدر به موضوع باز نکنند چراکه مقایسه امام حسین (ع) با این حکومت اصلا جایز نیست و به ارزش و جایگاه امام حسین (ع) لطمه میزنه .
از شما دوست عزیز هم این خواهش رو میکنم که برای یکبار هم که شده قاطی این جمعیت بشی و این رو بفهمی که از چه اقشاری هستند که در این خیابونها جونشون رو برای ایران فدا میکنند , خواهی فهمید که اینها برادران و خواهران مسلمان خودت هستند , اینها هم ایرانیند
حضرت محمد ( ص ) فرموده : دروغ،محروم کند دروغگو را ازنمازشب وروزش است .
امیدوارم دوست من به خاطر گروهی جاه طلب دین خودتون رو به حراج نگذارید که توصیه ای بدون غرض و دوستانه به شماست .
البته اگر بابت زمانی که برای نوشتن این مطالب صرف میکنید پول نمیگیرد
موفق باشد
16.
داداشی | ژانویه 1, 2010 در 10:33 ق.ظ.
سلام
ممنون از اینکه مودبانه صحبت کردید و به سمت منطق پیش رفتید.
1و2) خدا وکیلی یعنی طرف قصد داشته با ماشین (به قول شما) ضد شورش، کسی را بکشد؟
خوب پس چرا سمت جمعیت نرفته؟! و تنها متاسفانه در «راه فرار» بوده به کسی برخورد کرده است؟!
عزیز من، این ماشین هیچ ربطی به تانک و . . . ندارد، شیشه هایش هم در اثر همان سنگ هایی که دوستانتان می زنند می شکند و راننده اش به همین راحتی در معرض مرگ قرار می گیرد.
«به نظر شما فریاد بٌکش بٌکش در محیط اضطراب عجیبه ؟؟؟»
یعنی هر کس مضطرب بشود باید داد بزند فلانی را بکشید؟!
مثلا در اینجا اگر به راننده حمله نمی کردند و او می توانست از مهلکه فرار کند، آیا خطری متوجه کسی می شد که «محیط اضطراب» ایجاد شود و بخواهند کسی را بکشند؟!
ماجرا هم خیلی راحت تمام می شد؛ ولی با این حال، آن ها اقدام به قتل کرده اند.
3) من عنوان نکردم که شخص متوفی، خودش شخصا کیوسک را آتش زده است، که شما آن را نقض کنید یا خیر.
اما مجموعه دوستانش که دست به این کار زده اند و به جان مامورین و راننده تعرض کرده اند یا نه؟
4) فکر کنم فیلم را با دقت ندیدید، (حدودا) ثانیه 57 فیلم را ببینید که قبل از آن حادثه است و دارند به طرف سنگ می زنند تا او را بکشند.
5) پلیسی که به مامورهایش (ابته به جز تعداد خاصی) فقط باتوم و سلاح سرد می دهد، یعنی اینکه قصد مدارا دارد؛ وگرنه چنانچه آن ها را با سلاح مجهز می کرد و فرمان آتش می داد، حتی فکر دسترسی به کیوسک هم غیرعقلانی بود. پس وقتی مدرکی به این روشنی وجود دارد، «مدارای پلیس» را ندیدن خیلی سخت است.
یادتان نرود که در تمام جهان، چنین کارهایی حکم تیر مستقیم دارد و عدم انجام آن در ایران و حتی مسلح نکردن ماموران (به جز تعدا خاصی) به سلاح گرم نشاندهنده همین «مدارا»ی زیادی است.
از حدیث هایتان متشکرم
یا علی
17.
عابر پیاده | ژانویه 1, 2010 در 4:08 ق.ظ.
این خبر و حتما حتما کامنت های زیرش رو بخون : http://www.jahannews.com/vdchkin6.23n-6dftt2.html
18.
آرش اشجعی | ژانویه 1, 2010 در 10:12 ق.ظ.
از زحمات بی دریغت داداشی عزیز تشکر می کنم.
امیدوارم که هر چه زودتر این بساط از کشورمان برچیده شود مخصوصا با راهپیمایی که مردم در 9 دی امسال در برابر فتنه گران و کشته سازان انجام دادند.
ان الله مع المتقین.
19.
داداشی | ژانویه 1, 2010 در 11:23 ق.ظ.
ممنون لطف داری
13 محرم (9دی) با نام «دفاع از حریم ولایت» جاودانه شد. ان شاالله همین گونه شود
ان الله مع المتقین
20.
اشنا | ژانویه 1, 2010 در 10:46 ق.ظ.
منم با این دوستمون موافق هستم تو این فیلم اصلا چیزی دیده نمیشه که به سمت ماشین های پلیس پرتاب بشه تنها چیزی که مشخصه اینه که دارن فرار میکنن.
می دونی مشکل ها از کجا بیشتر شد ازجایی که اقای خامنه ای حمایت رسمی خودشونو از احمدی نژاد کردن.
می دونی که این جنبش قابل کنترل نیست که اگه بود بعد از شش ماه کنترل می شد نه بیشتر.
برید فیلم های دیگه که پلیس با باتوم و زنجیر به جونه زن و بچه های مردم میوفته رو هم ببین دوست عزیز.
اصلا چه معنی داره که پلیس تو ماه حرام بریزه و مردم و بزنه و بکشه .
فقط دارین از اسلام و امام حسین مایه میزارید .
به خدا که خودتون یزیدی هستید.
اینم که می گی واسه ترس از جونش پا به فرار گذاشته و یه نفرو گشته اصلا قابل توجیه نیست.
چرا که در برابر اون جمعیت می تونست سریع پیاده بشه و تسلیم کنه خودشو . خودتم می دونی که تو این وضعیت کتک رو حتما می خورد ولی کشته نمی شد.
21.
داداشی | ژانویه 1, 2010 در 10:54 ق.ظ.
آخر آدم، وقتی خودت دوست نداری ببینی، کاریت نمی شه کرد.
ثانیه 57 فیلم را ببین، صدای «بکشش» و «بزنش» را ببین، شاید از خواب بیدار شدی و از دروغ های شاخدار در روز روشن دست برداری
چه معنی دارد که شما در ماه حرام بریزید و بکشید؟!
اما وقتی شروع به محاربه کردید، همان طور که امام حسین در ماه حرام، مقابله کرد، مقابله کردن با شما هم اشکالی ندارد؛ هر چند که تنها کسی که از شما با تیر جنگی کشته شده است، یک نفر بوده و آن یک نفر هم به طور اتفاقی، یک شخص خاص بوده است!!! که هویت قاتلانش را هویدا می کند.
«در برابر اون جمعیت می تونست سریع پیاده بشه و تسلیم کنه خودشو . خودتم می دونی که تو این وضعیت کتک رو حتما می خورد ولی کشته نمی شد.»
بعد طرف که دارند با سنگ می زنند و قصد کشتنش را دارند، پیاده شود که شما به آرزویتان برسید؟!
کجای جهان، مقتول باید تسلیم قاتلانش شود؟
این همه افراد مذهبی را در روزهای بعد از انتخابات با ماشین زیر گرفته اید، به روی خودتان نیاوردید، الآن برای همچون حادثه واضحی، نگران جان آدم ها شده اید؟!
جمع کنید این پیراهن عثمان را که قتل می کنید و برای مقتول شیون می کنید.
22.
موسوی با انتشار بیانیه ای، وابستگی اراذل روز عاشورا به خودش را پذیرفت « داداشی وب | ژانویه 1, 2010 در 11:12 ق.ظ.
[...] آن ها را به نیروهای مردمی نسبت داد، این در حالی است که با انتشار اسناد غیرقابل انکار از انجام این کار، توسط نی… (که با این بیانیه رسما مسئولیت آن ها را بر عهده گرفته [...]
23.
جدیدترین بیانیه موسوی: اراذل روز عاشورا وابسته به ما بودند « داداشی وب | ژانویه 1, 2010 در 11:14 ق.ظ.
[...] آن ها را به نیروهای مردمی نسبت داد، این در حالی است که با انتشار اسناد غیرقابل انکار از انجام این کار، توسط نی… (که با این بیانیه رسما مسئولیت آن ها را بر عهده گرفته [...]
24.
جدیدترین بیانیه موسوی: اراذل روز عاشورا وابسته به ما بودند « داداشی وب | ژانویه 1, 2010 در 11:26 ق.ظ.
[...] آن ها را به نیروهای مردمی نسبت داد، این در حالی است که با انتشار اسناد غیرقابل انکار از انجام این کار، توسط نی… (که با این بیانیه موسوی رسما مسئولیت آن ها را هم بر عهده [...]
25.
مهدی | ژانویه 1, 2010 در 12:03 ب.ظ.
مرگ بر موسوی … با این سبریجات احمق بحث نکن اینها چشم و گوششون کره . دنبال میراث پیامبر هستن که علی رو از راه به در کنن. اونم با استناد به چهار تا خائن که توی سقیفه جمع شدند
26.
داداشی | ژانویه 1, 2010 در 12:52 ب.ظ.
ما تلاشمان را می کنیم، نتیجه با خداست
هر چند به قول شما، بعضی ها اصرار بر ندیدن دارند
27.
مجتبی | ژانویه 1, 2010 در 12:37 ب.ظ.
ایکاش فیلم آتش زدن قرآن و توهین به ائمه رو گیر می اوردی و به این دوستمون که خیال می کنه ما قاتلیم نشون می دادی!
سنگباران عزادار حسین ابن علی را تو خطر می دانی؟
با توام مرد که انگار به خواب ابدی مهمانی!
عاشورا با بد چیزی در افتادید! خودتونم نفهمیدید چه غلطی کردید!
از خلوت بودن خیابانها استفاده کردید و هتک حرمت بدی انجام دادید!
خدا لعنتتان کند چون بعید می دانم قابل هدایت باشید!
نعره های مریم رجوی و رضا پهلوی و هخا و بنی صدر و ایهود باراک و ….نشنیدید؟
راستی خیال کردی اگه اونا بخوان یه روز بیان جایی برای میر یزید اموی شما می مونه ؟
28.
داداشی | ژانویه 1, 2010 در 12:57 ب.ظ.
خدا کند از خواب بیدار شوند.
من وقتی این همه نشانی های روشن و انکار آنان را می بینم، فکر عذاب الهی می افتم که فقط گریبان آن ها را نخواهد گرفت و اگر ما هم در آگاه سازی آن ها کوتاهی کرده باشیم، معذب می شویم
خدا کند چشمشان را بر این همه واقعیت که حتی شبکه های خودشان هم منتشر کردند، نبندند.
29.
جدیدترین بیانیه موسوی: پذیرش مسئولیت اغتشاشگران « داداشی وب | ژانویه 1, 2010 در 12:47 ب.ظ.
[...] آن ها را به نیروهای مردمی نسبت داد، این در حالی است که با انتشار اسناد غیرقابل انکار از انجام این کار، توسط نی… (که با این بیانیه موسوی رسما مسئولیت آن ها را هم بر عهده [...]
30.
جدیدترین بیانیه موسوی: پذیرش وابستگی اغتشاشگران روز عاشورا « داداشی وب | ژانویه 1, 2010 در 12:49 ب.ظ.
[...] آن ها را به نیروهای مردمی نسبت داد، این در حالی است که با انتشار اسناد غیرقابل انکار از انجام این کار، توسط نی… (که با این بیانیه موسوی رسما مسئولیت آن ها را هم بر عهده [...]
31.
حمید | ژانویه 1, 2010 در 1:41 ب.ظ.
سلام دوست بسیار عزیزم
خدا قوت.هر روز به وبلاگت سر میزنم
از ملامت یزیدیان زنامه ناراحت نشو که خدا خودش به دل بندگانش آگاه
یا حسین شهید
32.
داداشی | ژانویه 1, 2010 در 9:46 ب.ظ.
لطف دارید
به امید ظهور امام عصر
یا حسین شهید
33.
حمید | ژانویه 1, 2010 در 2:34 ب.ظ.
اجرکم عند الله
روشنگری تنها راه مبارزه با این فتنه است
ما هم دوست داریم شریک باشیم در این امر اگر کمکی بود دریغ نمی کنیم
34.
داداشی | ژانویه 1, 2010 در 9:44 ب.ظ.
ممنون
دعا بفرمایید
از کمک هم (به ویژه نوشته هایی که در راستای پاسخ به شبهات روز باشد،) استقبال می کنم
یا علی
35.
--- | ژانویه 1, 2010 در 4:40 ب.ظ.
<<>>
قبل از حرف زدن کمی مزه مزه کردن بد نیست . گیریم که همینطور باشه که میگید, واقعا برای کفر آشکارتون متاسفم !
سوره روم آیه 32
از مشركانی كه دينشان را فرقه فرقه كردند و به گروهها تقسيم شدند
و هر گروهی به اعتقادات خود دلخوش است.
در مورد وانت های ضد شورش این رو همه میدونن که همه شیشه هاشون توری داره اینو انکار نکنید ! با چنان سرعتی به اون بنده خدا زد که وانت رفت بالای یک پراید !
از همه اینها بگذریم دوباره زیر گرفتن مرده حرف دیگریست
در مورد ندا و هزاران فیلم دیگر هم دیدم که شگرد این افراد انکار انکار انکار است
همیشه سعی کرده اند که اصل موضوع رو هدف بگیرند که صد البته این روشها بیشتر خوراک داخلی داره به این معنی که طرفداران خودشون رو اقنا میکنه و اگر نه پیر زنی که به سرش باتوم خورده و تسبیح و ذکر گفتنش هم در فیلم آشکار است چشم کور خواهد برای انکار .
خدا كسانی را كه ظلم ميكنند، هدايت نميكند ( سوره انعام)
36.
داداشی | ژانویه 1, 2010 در 9:39 ب.ظ.
یعنی الآن شیشه جلوی این ماشین توری داشت؟!
بعد راننده چه جوری رانندگی می کنه؟!
می شود در این صحنه توری مورد نظر را نشان دهید تا مردم استفاده کنند؟
37.
--- | ژانویه 1, 2010 در 4:44 ب.ظ.
دنبال میراث پیامبر هستن که علی رو از راه به در کنن. اونم با استناد به چهار تا خائن که توی سقیفه جمع شدند
این جمله گویا درگیر کدهای کامنت شد مخفی موند .
38.
dadash bozorg | ژانویه 1, 2010 در 6:28 ب.ظ.
سلام.من شاهد تظاهرات و حمله مستقیم مردم به پلیس در ترکیه بوده ام.و حتی بین انها فرد مسلح هم بود ولی پلیس مغز کسی را هدف نگرفت.یا اگر قرار بر این بود در شورشهای چند سال پیش فرانسه سیل خون باید راه می افتاد..مشکل اینجاست که شما خود را جای خدا میگذارید و دشمن خود را محارب می دانید و چه نیازی دارید که استدلال بکنید.هیتلر هم خود را نماینده خدا می دانست.کاش بجای تکفیر انسانها و مباح نمودن خونشان به اعمال خود بیاندیشیم
39.
داداشی | ژانویه 1, 2010 در 9:23 ب.ظ.
اولا دیدها تون با فیلم های موجود در یوتیوب از این کشورها هیچ هم خوانی ندارد. مثلا در آمریکا پلیس اگر به شما فرمان ایست بدهد و شما لحظه ای تمرد کنید، بنابر بر «احساس خطر» می تواند شما را هدف قرار بدهد، پس لطفا حرف های شاخ دار تحویل ندهید.
دوما کی مغر کسی را هدف گرفته؟!!! شما مطمئنید مثل مورد اول، توهم نزدید؟
40.
dadash bozorg | ژانویه 1, 2010 در 11:14 ب.ظ.
پ.ن 1 : در همه جای جهان، حکم حمله کنندگان به قرارگاه پلیس، تیر مستقیم است و اگر گردانندگان خارجی فتنه، اصرار زیادی برای نقض این امر دارند می توانند در کشور مطبوع خود به قرارگاه پلیس حمله کنند و صحنه کشته شدن خود را به عنوان سند مظلومیت خود منتشر کنند، مطمئن باشند که کارشان به تصادف با ماشین هم نمی رسد و در همان لحظات اول با تیر مستقیم پلیس به مغزشان، کارشان تمام می شود.
این نوشته شماست.شما امار کشته های تظاهرات ترکیه را می دانید؟یا شورش فرانسه؟اینها در یوتیوب نیست.بله همه جای دنیا پلیس خشونت به خرج می دهد.ولی ادم نمی کشد.در ضمن اینها اگرمحارب هستند و حکمشان مرگ.چه نیازی به استدلال دارید.یا با ماشین کشته شوند یا زیر شکنجه و یا با گلوله.ولی یک چیز را بدانید خشونت خشونت می افریند و دامن شما را هم می گیرد.کاش هیچ کس خود را جای خدا تصور نکند تا برای هر کار خود دچار توهم نشود.فرصت کردید بروید موزه شهدا.شهدای ترورهای بعد انقلاب را ببینید با چه قساوتی ترور شده اند.بعضی حتی زنده بگور شده اند.می دانید چرا؟چون هر دو طرف مثل شما معتقد به خشونت بودند.
41.
داداشی | ژانویه 2, 2010 در 12:38 ق.ظ.
من یک را ه حل ساده به شما پیشنهاد می کنم، همین کاری را که اینجا انجام می دهید در یکی از همین کشورهای صلح طلب خارجی انجام دهید تا ببینم چه بلایی سرتان می آورند.
حمله به مردم و کلانتری و ماموران فراموش نشود!
- – -
حرفتان درباره خشونت را تا حد زیادی قبول دارم، اما اینکه در برابر منافقین چه خشونت غیرلازمی به خرج داده شده است که با آن می توان کار منافقین و تروریست ها را توجیه کرد، واقعا متوجه نمی شوم
42.
يك ناظر | ژانویه 1, 2010 در 9:33 ب.ظ.
هر ايراني منطقي كه سوالها و جوابهاي داده شده توسط شما را بخونه، واقعاً تأسف ميخوره. با چه منطقي و با توسل به چه مقدساتي سعي كرديد خشونت راننده پاترول نيروي انتظامي را توجيه كنيد. بايد تأسف خورد. اگر اين منطق شما صحيح باشد، پس خشونت تمامي معترضين در برابر نيروهاي ضد شورش كه تا به دندان مسلح شدهاند نيز قابل توجيه است. اگر آنها ميزنند پس آنها نيز حق دارند بزنند. اگر آنها ميكشند پس آنها هم حق دارند بكشند… براستي وجود شما براي مردم ما جاي تأسف دارد. من خودم يك بسيجي هستم. اما از شيوه توجيه و جواب دادن شما خجالت كشيدم. ترا به خدا كمتر حرف بزنيد و كمتر آبروي بسجي مقدس را ببريد. ما هرچه ضربه خورديم از وجود شما و نحوه دفاع بد شماست… شرم به روي شما كه به هر دليلي داريد كشته شدن يك ايراني را توجيه ميكنيد… او يك ايراني است نه يك فلسطيني غير ايراني كه آنهمه برايشان دلسوزي ميكنيم… ما داريم به كجا ميرويم. ما از خود اين مردم هستيم. نكنه يك روز مقابل خود اين مردم قرار بگيريم.
امام عزيزمان ما را براي چيزي ديگر دور هم جمع كرد. نكنه يك موقع بشويم ابزاري براي سركوب ملت… ادامه اين مسير به نفع هيچ ايراني نيست…
آيا شما كشته شدن مردم را تأييد ميكنيد. اگر نزنيم فكر ميكنيد آنها ميزنند. اونها كه اولش خشونت نشون ندادند. وقتي ما گاز اشكآور ميزنيم آيا آنها چارهاي جز آتشزدن دارند… مگر خود ما در زمان انقلاب چه ميكرديم… بيائيد كمي منطقي تر باشيم، افتاديم به جان هم… مردممون را ميزنيم، ميكشيم… و به هر طريقي آن را توجيه ميكنيم…
به اميد روزي كه دوستي و عشق دوباره تو چشم هر ايراني نقش ببنده…
43.
داداشی | ژانویه 1, 2010 در 9:38 ب.ظ.
خیلی ممنون که تشریف آوردی از طرف همه ایرانی های منطقی، اظهار نظر فرمودید!
بله اگر کسی به شما که تعرضی به او نکرده بودید، حمله کرد، خانه تان را آتش زد و قصد جانتان را داشت، می توانید تقابل کنید. واقعا از درک مطلب به این سادگی عاجز هستید؟!
دقیقا نکته در این است که اغتشاشگران شامل این بند نمی شوند.
44.
bandeye khoda | ژانویه 2, 2010 در 2:04 ق.ظ.
من از خداوند طلب بخشش میکنم که انسان هیچ وقت با حسین نبود و فقط یا حسین را درک کرد.
از خدا طلب بخشش میکنم که انسان ظلم و ستم را با بهانه کردن پاره شدن قرآن و بهانه های دیگر ادامه داد و قرآن بر سر نیزه ها میکرد.
اگر برای از بین بردن ظلم ستم دزدی دروغ ربا فساد و … لازم باشد که آدم کشت قرآن پاره کرد حسین را از یاد برد این کار را میکنیم تا به گلستان الهی برسیم.
یا رب مارا ببخش که تعصب مانع قرب الهی شده است.
برای با مهدی بودن باید نیکو بود نیکو باش و منتظر آمدن مهدی نباش خود را برای با مهدی بودن آماده کن و فقط شعار نده – برای پاکسازی جامعه خود آماده باش تا از یاران مهدی باشی و نه از محمود هایی که با نام خدا دزدی میکنند.
خدایا میدانی و میدانم که معبود تویی و کعبه و بتخانه بهانه است!
خداوندا به تو پناه میبرم و میخواهم باطل را از بین ببری و حق را در دنیا گسترش دهی.
45.
خوشمزه | ژانویه 2, 2010 در 9:33 ق.ظ.
من مانده ام از تحلیل بعضی ها عصبانی بشه
یا به حماقتشون بخنده
آن شخص به اصطلاح بسیجیاگر وسط چهارنفر که با سنگ و چوب بهش حمله ور شدن می افتاد چه میکرد
اما اغتشاشگران بودند که از فرصتها استفاده میکردند و در گوشه و کنار کسی را تک گیر می آوردند می زدند و از روی غیظ می کشتند
والا سیل جمعیت بیکران ملت را دیدیم که خون از بینی کسی هم نیامد
پلیس آنروز تا دندان مسلح بود …برای نظرات مغرضانه ات بگیریم یا بخندم آیا جز باطوم و سپر چیزی داشتند ادعایی بکن که مردم نخندند
مردم در همین کوچه وخیابان تردد میکنند و میبینند حقایق را
حرفهای خنده دار بس است این حرفها در حقیقت گریه آوراست آتش زدن کتاب خدا مسجد خدا پرچم امام حسین مقر پلیس و…
شک در ؟آمریکایی بودن خود نکنید
غفلت اینها بی خودشان بر میگردد
امیدوارم زمانی پشیمان شوند که هنوز فرصتی داشته باشند
در ضمن ایمیل خود را جهت ارسال اخبار همینجا هست
تا
46.
داداشی | ژانویه 3, 2010 در 11:02 ب.ظ.
ایمیلتان را باید در لینکی انتهای مطلب آمده وارد کنید
47.
حامد | ژانویه 2, 2010 در 1:00 ب.ظ.
سلام داداشی
اینا دیگه ابرویی ندارن که دارند اینطوری دادوبیداد میکنند.مردم حسینی همه شونو شناخت که قرآن و دین و امام حسین و امام خمینی و… همش برای سوئ استفاده به نفع خودشون بود و هر وقت لازم باشه هم عکس اما پاره میکنن هم پرچم امام حسین و هم قرآن آتیش میزنند.
اصلا استدلال نمیخواد چون استدلال برای مخالف بی اطلاعه نه برای مخالف دروغگو که خودشو به خواب زده.در ضمن اینا دیگه کارشون از مخالف گذشته این محاربند.کشتنشون هم طبق نص صریح قآن هیچ مشکلی که نداره تازه وظیفه است و اجر هم داره.
من که لذت بردم از این اون حرومزاده زیر ماشین له شد. دیگه کار از رحم و مسامحه گذشته چون همین بی ناموسا اگه بازم کوتاه بیاییم همه ملت رو پای افکار احمقانه شون تکه تکه میکنند و میگن این عین حقوق بشره.
48.
داداشی | ژانویه 2, 2010 در 1:30 ب.ظ.
این هایی که ساز مخالف می زنند، کافی است یک لحظه خود را جای آن راننده بگذارند که در حال کشته شدن است، آن وقت چه می گویند؟
49.
رای سبز من نام سیاه تو نبود | ژانویه 2, 2010 در 4:11 ب.ظ.
پاسخ هات به منطق سبز ها دقیقا مثل خری میمونه که تو گل گیر کرده ، جنایت و وحشی گری و گذاشتی کنار و چسبیدی به شیشه ماشینو مرگ رانندهو ، خاک بر سرت بکنن که نه بخاطر احمدی نزاد که فقط به خاطر خودت که اگه رژیم کفار سقوط کنه دیگه نمی تونی نون تو خون مردم بزنی و دولپی بخوری ،
خاک بر سرت که نه این دنیا که آخرتیم نداری .
نصیحتت نمی کنم چون می خوام ببینم که تو آتیش گناهات می سوزی
لطف حق با تو مداراها کند
چون که از سر بگذرد رسوا کند.
بهتره به فکر ویزا و فرار یا پناهندگی به کشور روسیه باشی همون جایی که رهبران کشورت مدت هاست سوراخ موش خریدن.
ما کشورمون رو از قوم کفار پس میگیریم
به سبزهای اینجام توصیه می کنم که 1. خودشون را با احمقی مثل تو خسته نکنن زیرا نرود میخ آهنی در سنگ .2. از اونجایی که گفتن آدم نفهم به اندازه 40 گاو نر زور داره پس تو زورت خیلی باید از 40 گاو بیشتر باشه ، دیوار کذب و دروغ بلند پسرم اما از خشم خدا بترس .
باشد که روزی عذاب الهی دامان تک تکتان را بگیرد و سهراب ها و نداها از شما بپرسند به کدامین گناه !
تا سرنگونی کفار برو به جهنم.
50.
داداشی | ژانویه 3, 2010 در 10:46 ب.ظ.
یکن مونه کامل از سبزها که ادعای نصحیت و رهبری آن ها را هم دارد
به لیست موسوی و کروبی و خاتمی و سازگارا و مخملباف و بنی صدر و هخا و بقیه مدعیان اضافه شد
51.
حامد | ژانویه 3, 2010 در 11:59 ق.ظ.
اگر غیر از این هم بود کسی باور نمی کرد.
منظورم این است که آشوبگران می توانند بعد از کشتن پلیس لباس پلیس را پوشیده و با ظاهر و ماشین نیروی انتظامی چند نفر از دار و دسته خودشان را بکشند .
از سازنده این سایت میخواهم اگر فیلم های دیگری از این رزالان دارد بر روی سایت خود بگذارد تا مردم ایران حقیقت را بیشتر لمس بکنند.
52.
حامد | ژانویه 3, 2010 در 12:11 ب.ظ.
من اگر جای آن پلیس بودم برایحفظ جان خود تمامی آن حیوانات را زیر می گرفتم تا هم خودم جان سالم بدر ببرم و هم تعدادی از این اوباش را به هلاکت می رساندم. در کشورهای بیگانه نیرو پلیس آن کشوها بدون در نظر گرفتن حقوق بشر مردمان کشورشان, با آنها مستقیمان با تجهیزات انتظامی برخورد می کنند و تعدای از مردمان خود را کشته و یا زخمی می کنند. و همین بیگانه میاید دم از حقوق بشر میزند و به دروغ و بدون هچ عکسو فیلمی می گویند در جای جای تهران صدای تراندازی به گوش میرسد.
53.
hanieh | ژانویه 3, 2010 در 12:48 ب.ظ.
salam ina hamashon ye mosht adame bi dino imon hastand man barashon motasefam.man az shoma tashakor mikonam va be shoma migam nabayad ba in jor be estelah adama bahs konid chon shoor nadaran man nemidonam harfeshon chie hamejore ke azadi daran.ina hich ghalati nemitoonan bokonan ma joloshon vay mistim.
54.
داداشی | ژانویه 3, 2010 در 9:30 ب.ظ.
متاسفانه خودشان هم این را می دانندو نادیده می گیرند
55.
bandeye khoda | ژانویه 3, 2010 در 2:01 ب.ظ.
مگر آن موقع که عمر و عاص از ترسش لخت شد که علی اون رو نکشه تو خودت رو جای عمر و عاص گذاشته بودی؟!
56.
داداشی | ژانویه 3, 2010 در 9:23 ب.ظ.
اشکالی نداره، شما خودت را جای او بگذار و گذشته اش را هم ببین، اگر به نظرت کارش درست می آید مثل عمروعاص رفتار کن!
57.
چه کسانی جماران را به هم ریختند؟ +بررسی کامل فیلم « داداشی وب | ژانویه 3, 2010 در 9:05 ب.ظ.
[...] 4 : چند روز پیش که داشتم مطلبی در مورد یک شایعه می نوشتم، سایت جهان همزمان با بنده، مطلبی در مورد آن [...]
58.
هرمز | ژانویه 3, 2010 در 10:03 ب.ظ.
چون سقراط محکوم به مرگ شد ،شاگردانش اورا تشویق به فرار کردند کردند ،اما سقراط گفت :چگونه قانونی را که یک عمر در سایه آن در امنیت بسر برده ام ،به خاطر اینکه یکبار به سود من نبوده بشکنم
59.
احمد | ژانویه 3, 2010 در 10:13 ب.ظ.
يا امام عزيز
رفتي و كساني يادگار تو را عهده دار شدند كه هم وطن خود را براحتي خواهند كشت
براي عاقبت به خيري اين مردم و كساني كه كور قدرت شده اند دعا مي كنم
60.
علی | ژانویه 4, 2010 در 2:54 ب.ظ.
سلام خسته نباشید
دست شما با این سایت درد نکنه واقعا ممنون هستم
من خودم به میرحسین رای دادم ولی الا کاملا پشیمانم
در رابطه با این فیلم تعجب میکنم این مخالفین وظیفه قانونی پلیس مدار را نیست اجرای قانون وقانون میگوید اگر کسی بخواهد به پاسگاه وپلیس وماشین پلیس حمله کند پلیس وظیف دارد از خودش دفاع کند حالا اینها علاوه به حمله به پلیس وماشین وپاسگاه که با تمام بی شرفی به امام حسین تهین هم کردند چادر زنان را کندن قران اتش زدن به نمازگزان حمله کردن و…
میگم نکنه باید به این منافقین جایزه داد
میگویند چراماشین کسی را زیر گرفته بچه سوسول میخواهید بکشید ولی زخمی هم نشید ای ول خوب غلط کردید امدید اغتشاش بپا کنید
فرق شما با معاویه این بود که میدانست نباید با امام حسین در افتد اما یزید وشما این را نفهمیدید
61.
داداشی | ژانویه 5, 2010 در 10:42 ب.ظ.
سلام
ممنون از حق طلبیتون
62.
سعید | ژانویه 5, 2010 در 4:44 ب.ظ.
چه تحلیل جالبی !
نکند انتظار داشتید که راننده ای که در حال کشته شدن است، از ضاربان اجازه بگیرد و در حالی که در حال کشتن او هستند، منتظر بماند تا آن ها از جلوی ماشین کنار بروند؟!
عزیز من اینا رو برو با برادرهای ارزشی تو پایگاه محلتون درمیون بذار تا تایید کنن ، نه تو محیط وب که باب خنده ی اکثریت بشی.
63.
داداشی | ژانویه 5, 2010 در 10:18 ب.ظ.
باشه، باشه؛ فقط تو که مایه مضحکه نیستی جواب بده کجاش غلط بوده تا من به جای اینکه به نادانی تو و امثال تو تاسف بخورم، برم و وقتم را صرف کار دیگری بکنمن
برای دروغ هایتان جوابی ندارید، هی توهین می کنید
64.
mina | ژانویه 5, 2010 در 8:48 ب.ظ.
man daneshjooye reshteye 2ktora hastam.shoma nazaretoon ine ke ranande az khodesh defa karde.va harkasi bayad az khodesh defa kone.pas az in be bad nirooye entezami har barkhordi ba mardom dasht bezanan bokoshan kke az khodeshoon defa konan.mashini ke shoma mifarmaed baraye defa zade.ye separ be khodesh baste bood o zire mardom zad.aslan in che mamoori bood ke hazer nashod az melatesh defa kone va zad zire farar.hazer shhod mardomi ham ke kari be chizi nadashtand ro zir begire.khak bar sare hamchin mamoore dolati
65.
داداشی | ژانویه 5, 2010 در 10:10 ب.ظ.
رشته دکترا چه صیغه ایه؟!
شما به کسانی که پاسگاه را آتش زدند و به راننده به قصد کشت سنگ پرتاب می کنند، می گویید مردم عادی که کاری به کسی نداشتند؟!
پس اگر این مردم عادی به شما و خانه تان حمله کردند کاری به کارشان نداشته باشید تا خدمتتان برسد!
66.
دلاور | ژانویه 6, 2010 در 3:59 ق.ظ.
سلام علیکم.
این عزیزان مخالفینی که رنگی هستند یک خاصیت دارند. اینکه حرف با ایشان راهگشا نیست.
یادم می اید می گفتند زمانی که علی (ع) را در مسجد کوفه به شهادت رساندند و خبرش به شام رسید عده ای می گفتند مگر علی (ع) نماز می خواند که در مسجد او را کشتند!
این ها هم اخبارشان از منابع کفار محارب هست. منبع تغذیه ی فکر این عزیزان و منبه خبرشان برای تهمت زدن به مسلمانان کفاری هست که به کشتار مسلمین مشغولند. خدا هم در قران به اینان راه را نشان داده و برخورد با کافر محارب را نشان داده.
اما از سبز رنگ هایی که خدا و حرفش را قبول ندارند چه انتظاری است. ای کاش رنگ سبز گرا ها می دانستند روز قیامتی هم هست؟
نکند می دانند؟
67.
داداشی | ژانویه 6, 2010 در 9:12 ق.ظ.
خدا می داند این رسانه های دروغ ساز و حامیان ساده لوح آن ها در قیامت چه جوابی دارند که بدهند
68.
به تو چه | ژانویه 6, 2010 در 4:29 ب.ظ.
من که متوجه نمی شم ، اینا می گند ماشین دزدی بوده ، شما می گید مامور انتظامی بوده.
اول دروغ هاتون رو یکی بکنید تا این جوری سوتی ندید.
میشه بگید تا حالا چند مامور پلیس کشته شدند که این یکی نگران جونش بوده؟
دوما اینی که داشت فرار می کرد ، چرا دنده عقب می گیره؟
اگه اعتراض سکوت کنیم با تیر می زنند و می کشند.
اگه حمله کنیم ، باز هم می کشند.
می شه شما بگید که چه جوری اعتراض خودمون رونشون بدیم که نکشندمون؟
69.
داداشی | ژانویه 6, 2010 در 5:32 ب.ظ.
جوابتان داده شد
70.
mohammad | ژانویه 13, 2010 در 12:58 ق.ظ.
مشخص است ……سهوا بودم ..و هيچ قصد عمدي نبوده …فيلم دوم كه گذاشتي كاملا اان را مشخص مي كند
در ان شلوغي و حمله به ماشينها …همچين حادثه اي پيش مي اومد
پس حالا ..هر كه نمي خواد قبول كنه عمدي نبوده..خودش با خودش مشكل داره
فيلمها خيلي مشخص هستند…….ماشينها يمخوان فرار كنند راه بسته شده..مجبورن به عقب
بيان ..يكي از انها برخورد مي كنه..به شخصي..دوباره بهش حمله مي شود….چاره اي ندارد بگريزد……..اگر دقت كرده باشيد مكثي مي كند بعد فرار مي كند …..شما بوديد چه مي كرديد ؟؟
جانم فداي رهبر….موسوي شرممنده كه بهت راي دادم
71.
ایرانی وطن دوست | فوریه 6, 2010 در 6:10 ب.ظ.
داداشی عزیز
با سلام وخسته نباشید .دوست عزیز ازکسانی که صبح تا شب مشتری دائم رسانه های غربی هستند و هر اراجیفی که این آدمهای عقده ای به هم می بافند را باور میکنند بیشتر از این اتتظار نمی رود. کسانی که 30 سال از این نظام و مردم سیلی خورده اند این بار برای منحرف کردن ملت ما از آرمان های مقدس امام خمینی (ره) از راه دین و اعتقادات مذهبی (که خودشان هیچ اعتقادی به آن ندارند) وارد شده اند و عده ای ساده لوح پس از دیدن نمایشی که این خانم ندا آقا سلطان و هم دستان بی رحمش بازی کردند به قول خودشان خونشان به جوش آمده و دست به این اقدامات ابلهانه زده اند و به جان بسیج و ماموران نیروی انتظامی افتادند. در چنین شرایطی مشخص است که ماموران امنیتی کشور ساکت نخواهند نشست و به مقابله خواهند پرداخت که در این حین متاسفانه عده ای نیز بیگناه یا گناهکار کشته شدند که دلیل همه این مصیبت های وارده به ملت ما بی بصیرت بودن عده ای اندک است که هنوز هم با این همه بلایی که سر مردم و نظام امده هوشیار نشده اند و همچنان با طبعیت از این رسانه ها و گوش فرا دادن به مزخرفات این وطن فروشان فراری بر مواضع سست و بی بنیان وبی استدلالشان پا بر جا هستند و در این راه عده دیگری را نیز با خود همراه می کنند که با احساساتی که اقتضای دوران جوانی است دست به کارهایی می زنند که بعداً از انجام آن پشیمان می شوند .من به شخصه معتقدم که در کشور ما مشکلات اقتصادی و اجتماعی وجود دارد ولی راهکار مقابله با ان درگیریهای خیابانی و به کشتن دادن عده ای غالبا بی گناه نیست. چون با انجام چنین رفتارهایی تنها دشمنان خود را شاد خواهیم کرد . پس بیائید با وحدت و دوری از تفرقه برای ساختن ایرانی آباد وآزاد قدم برداریم .
به امید آن روز
داداشی: ان شالله
ممنون از لطفتان